قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱/ گرانی یک میلیونی دنا

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از افزایش یک میلیونی دنا بوده و قیمت پیکاپ فوتون تونلند دیزل به یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با ادامه یافتن روند صعودی نرخ دلار و افزایش بیش از ۲۰۰ تومانی آن در بازار شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم. با اخبار اعلام شده درخصوص فراهم شدن زمینه واردات خودرو انتظار می‌رفت روند قیمت در بازار خودرو کاهشی باشد اما گویا بی اعتمادی ایجاد شده نسبت به این خبر منجر شده بازار واکنش خاصی به آن نشان ندهد و درواقع اکنون بازار خودرو با نگاه به روند دلار حرکت می‌کند.

بی اعتمادی در بازار خودرو منجر شده معاملات در این بازار بسیار کاهش یابد. خریداران از بازار خودرو فاصله گرفته و تمایلی به معامله در این بازار ندارند. به نظر می‌رسد خریداران منتظرند روند کاهشی قیمت‌ها ناشی از اخبار آزادسازی واردات خودرو انجام و به ثبات برسد. البته در این بین فروشندگان نیز معتقدند حباب قیمتی محصولات وارداتی بازار بزرگ شده و این دست اخبار در حد خبر باقی مانده و عملیاتی نمی‌شود.

واردات خودرو از مسیر صادرات آن آزاد شده است که با توجه وضعیت کیفی محصولات تولیدی داخل، به نظر نمی‌رسد امکان صادرات خودرو و قطعات آن وجود داشته باشد و در نهایت واردات خودرو در حد حرف باقی خواهد ماند.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش یک میلیونی دنا است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۳۹۱ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۰۶,۰۴۸,۰۰۰ تومان است. پس از دنا در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، هایما اس ۷ توربو با کاهش دو میلیونی به ۹۷۴ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان است.

همچنین دناپلاس توربو اتوماتیک به ۵۰۳ میلیون تومان رسید و قیمت آن درب کارخانه ۳۹۸,۲۹۵,۰۰۰ تومان است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای (پانوراما) ۴۱۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۳۴۴,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت هایما اس ۷ توربو (S۷) پلاس ۹۶۱ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳۱۳ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۱۷۵,۰۰۰ تومان است.

شاهین ۳۸۳ میلیون شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت تیبا ۲ به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت سایپا ۱۵۱، ۱۸۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۵۶۴,۰۰۰ تومان، وانت زامیاد (آپشنال) نیز ۳۰۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان و قیمت شاهین ۳۸۳ میلیون و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۴,۵۸۰,۰۰۰ است.

کد خبر 572222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.