۱۸هزار و ۷۴۰فرهنگی در اصفهان، حامی فرزندان ایتام و محسنین هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، کمک حامیان و معلمان از فرزندان ایتام و نیازمند، را زمینه‌ساز نخبه‌پروری در میان سرمایه‌های آینده جامعه دانست و گفت: درحال‌حاضر ۱۸هزار و ۷۴۰حامی فرهنگی، ۲۶هزار و ۴۰فرزند یتیم و نیامند را زیر پوشش دارند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: درس انفاق، یادگاری از حمایت معلمان است که برای نسل آینده به جا می‌ماند؛ ثبت سالروز گرامیداشت مقام معلم در تقویم ملی، نمایانگر جایگاه مهم تعلیم و تربیت در میان سازندگان فردای کشور و سرمایه‌های اصلی ملت در مسیر بالندگی، پیشرفت و راهیابی به قله‌های بلند عزت و اقتدار علمی است.

وی کمک حامیان و معلمان از فرزندان ایتام و نیازمند، را زمینه‌ساز نخبه‌پروری در میان سرمایه‌های آینده جامعه دانست و افزود: درحال‌حاضر ۱۸ هزار و ۷۴۰ حامی فرهنگی، ۲۶ هزار و ۴۰ فرزند یتیم و نیازمند را زیر پوشش دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان بالاترین ظرفیت را برای توانمندی دارند، گفت: حامیان فرهنگی همانند مبلغان دینی، برای ترویج فرهنگ نیک‌اندیشی و انفاق واسطه بین کمیته امداد و مردم هستند و دانش‌آموزان نیز خیر بودن و دستگیری از نیازمندان را از معلمان خود یاد می‌گیرند و این بهترین یادگاری است که از ایشان برای نسل‌های آینده باقی می‌ماند.

کد خبر 572135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.