دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم | دانلود فیلم دینامیت کامل و با ترافیک نیم رایگان

دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم، دانلود فیلم دینامیت کامل ۷۲۰، فیلم دینامیت پژمان جمشیدی، دانلود ایرانی دینامیت، دانلود فیلم سینمایی دینامیت نسخه کامل و با حجم نیم رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

به گزارش ایمنا دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم و کامل بدون سانسور. دینامیت فیلم کمدی است از لایه های گوناگون جامعه با طنز موقعیت و گفتاری که توانسته لقب پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را از آن خود کند. دینامیت داستان آپارتمانی را روایت می کند که افراد مختلفی در آن سکونت دارند. دو طلبه، یک ساقی و دو دختر جوان در این ساختمان با تضادهای فکریشان باعث موقعیت های خنده داری می شوند.

=============

برای دانلود فیلم دینامیت به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم دینامیت

=============

دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم | دانلود فیلم دینامیت کامل و با ترافیک نیم رایگان

بازیگران فیلم دینامیت

‎ احمد مهرانفر, پژمان جمشیدی, زیبا کرمعلی, محسن کیایی, نازنین بیاتی, نادر سلیمانی, امید روحانی

داستان فیلم دینامیت

دینامیت روایتگر داستان دو طلبه جوان و هم‌درس به نام‌های هادی و محمد حسین است که در جست‌وجوی خانه‌ای برای سکونت در تهران هستند. آنها پس از مدتی موفق به اجاره آپارتمانی در شمال شهر می‌شوند؛ آپارتمانی که در آن همسایگانی ساکن‌اند که سبک زندگی و عقایدشان به‌کلی با این دو طلبه در تعارض است. همسایه ساکن در یکی از واحدها مرد لاقیدی به نام اکبر است که امورات زندگی‌اش از فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر می‌گذرد. همسایگان ساکن در واحد دیگر نیز دو خواهر خوشگذران به نام‌های ساناز و زیبا هستند که هر هفته در واحد خود پارتی و دورهمی برگزار می‌کنند.

دو دانشجوی دختر به آپارتمان جدیدی نقل مکان می کنند. آپارتمانی که به جز این دو دانشجو، دو طلبه نیز حضور دارند و در واحد دیگر یک تامین کننده مشروبات الکلی هم زندگی می کند و...

کارگردان: مسعود اطیابی

نویسنده: حمزه صالحی، شیما محمد بیگی

تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان

درباره فیلم دینامیت

فیلم دینامیت از جمله آثاری بود که در زمان اکران امید می‌رفت تا بتواند مردم را تا حدی با سالن‌های سینما آشتی دهد. این اتفاق نه به آن صورتی که تصور می‌شد اما تا حد تقریباً مطلوبی رخ داده و در حال حاضر این فیلم با فروش چند میلیارد تومانی تبدیل به پرفروش‌ترین اثر ۱۴۰۰ شده است. تیم سازنده این ریسک را کردند و دینامیت را در زمان بسیار بدی اکران کردند، هم کرونا و هم ماه محرم پیش رو هر دو برای یک فیلم کمدی موانع بزرگی هستند اما آنها این ریسک را به جان خریدند تا فیلمشان دیده شود و واقعیت اینست که دینامیت در همین برهوت سینمایی تماشایی‌تر است تا در زمانه اکران به روال عادی آثار سینمایی.

احمد مهرانفر بیشتر بار این پیام فیلم (راه تعادل در زندگی پیش گرفتن) را بر دوش می‌کشد اما نپرداختن درست به شخصیت آن باعث شده که این کاراکتر تبدیل به یک تریبون توخالی بشود. دیالوگ‌های او می‌توانست عمیق باشد و داستان را به سمت و سویی پیش ببرد که بتوان از آن پیام درستی دریافت کرد اما مشکلات فیلمنامه و شخصیت پردازی باعث شده که این کاراکتر و دیالوگ‌هایش شبیه شعارهایی باشد که هیچکس آنها را جدی نمی‌گیرد.

پژمان جمشیدی در هنرنمایی نسبتاً متفاوت خود به خوبی ظاهر شده و توانسته از جنس همیشگی کمدی خود کمی فاصله بگیرد. نازنین بیاتی نیز تقریباً متفاوت از همیشه ظاهر شده و دیگر آن دختر معصوم همیشگی نیست و این بار نقش دختر تخس و شیطانی را دارد که البته در باطن این خصوصیات را با خود به همراه ندارد. بازی او بهتر از سایر بازیگران از آب درآمده و محسن کیایی برخلاف انتظار بسیار ضعیف ظاهر شده و می‌توان نقش آفرینی او در دینامیت را در زمره بدترین نمونه کارنامه بازیگری وی تلقی کرد.

دانلود فیلم انفرادی

دانلود سریال آمستردام

دانلود سریال قصه هزار افسون

دانلود سریال عقرب عاشق

تماشا و دانلود فیلم و ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب filmino به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا شوید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید...

کد خبر 572122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.