۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
ساعت Watch GT 3 Pro هواوی معرفی شد

ساعت Watch GT 3 Pro هواوی در دو مدل ۴۳ و ۴۶میلی‌متری با نمایشگر AMOLED و حسگر نوار قلب رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند Watch GT 3 Pro هواوی در دو مدل تیتانیومی ۴۶ میلی‌متری و سرامیکی ۴۳ میلی‌متری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، این دو مدل به ترتیب دارای نمایشگر ۱.۴۳ و ۱.۳۲ اینچی AMOLED هستند. نسخه بزرگ‌تر حداکثر ۱۴ روز شارژدهی دارد و اگر کاربران از همه قابلیت‌های آن زیاد استفاده کنند، این مدت به هشت روز کاهش پیدا می‌کند.

شارژدهی مدل ۴۳ میلی‌متری نیز در حالت عادی هفت روز و در صورت استفاده سنگین چهار روز اعلام شده است. سرعت شارژ ساعت Watch GT 3 Pro در مقایسه با نسل قبلی ۳۰ درصد افزایش یافته است، به طوری که کاربران می‌توانند با ۱۰ دقیقه شارژ، یک روز کامل از این محصول استفاده کنند. شرکت هواوی ادعا می‌کند که محصول جدید هنگام غواصی تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت Watch GT 3 Pro هواوی به حسگر ثبت نوار قلب (ECG)، حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و حسگر سنجش دما مجهز است و وضعیت خواب و استرس کاربران را نیز ردیابی می‌کند. ساعت جدید شرکت هواوی با استفاده از سیستم‌عامل HarmonyOS و فناوری NFC اجرا می‌شود. مدل ۴۶ میلی‌متری این محصول که شیشه‌ای از جنس یاقوت دارد، با قیمت پایه ۳۸۰ دلار و مدل ۴۳ میلی‌متری با قیمت ۴۵۵ دلار وارد بازار می‌شود. کاربران می‌توانند در صورت تمایل بند چرمی یا بندی با پوشش سرامیکی را تهیه کنند.

کد خبر 572049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.