۶۹۵ فقره تصادف طی امروز/لزوم اتخاذ تدابیر اساسی برای اتوبان دستجردی

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اصفهان گفت: ۶۹۵ فقره تصادف طی روز جاری در استان اصفهان به وقوع پیوست و یک هزار و ۴۰۰ خودرو طی تصادفات روز جاری با یکدیگر برخورد کردند. تصادفات و قیچی کردن تریلی‌ها در اتوبان دستجردی اتفاقی غیرعادی است و نیاز است برای این محدوده تدبیری اساسی اندیشیده شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۶۹۵ فقره تصادف طی روز جاری در استان اصفهان به وقوع پیوست که از این تعداد ۷۲ فقره جرحی و ۶۳۲ فقره خسارتی بوده است. همچنین در شهر اصفهان ۲۴ فقره تصادف جرحی، ۳۴۵ فقره تصادف خسارتی، هفت فقره تصادف چند وسیله‌ای، سه مورد واژگونی و دو مورد قیچی تریلی در اتوبان دستجردی به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه به طور کلی یک هزار و ۴۰۰ خودرو طی تصادفات روز جاری با یکدیگر برخورد کردند، افزود: حدود ۱۲ دقیقه بارندگی سیل‌آسا بعدازظهر امروز رخ داد که متعاقب آن آبگرفتگی‌هایی از ساعت ۱۷ به بعد گزارش شد. بیشترین آب گرفتگی‌ها در محدوده سپاهان‌شهر به ویژه ورودی‌های اول و دوم و بلوار شاهد و غدیر رخ داده بود و همچنین خیابان‌ها فیض، فرایبورگ، میدان آزادی و چهارباغ بالا در محدوده جنوب شهر اصفهان درگیر حوادث آبگرفتگی شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه آبگرفتگی‌های روز جاری سطح شهر در پی بارش باران اتفاقی طبیعی بود و شهرداری اصفهان نیز در مقابل خوب عمل کرد، ادامه داد: در ورودی‌های سپاهان‌شهر به ویژه ورودی سیتی‌سنتر با مشکلات جدی روبه‌رو بودیم. شهروندان در چنین شرایطی احتیاط را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که روز جاری شاهد آن بودیم ریزش توت از درختان در سطح شهر بوده است، ادامه داد: ریزش توت از درختان در سطح شهر به همراه بارندگی، سطحی بسیار لغزنده به وجود آورده بود و بسیاری از تصادفات زنجیره‌ای نیز در نزدیکی درختان توت رخ داده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته تصادفات و قیچی کردن تریلی‌ها در اتوبان دستجردی اتفاقی غیرعادی است، خاطرنشان کرد: نیاز است برای این محدوده تدبیری اساسی اندیشیده شود و اعتقاد بر این است که مشکل از سطح راه و جنس آسفالت باشد. در چنین شرایطی با کمترین بارندگی تریلی‌ها در اتوبان دستجردی به سمت صفه قیچی می‌کنند و اموال شهروندان خسارات می‌بیند.

کد خبر 572040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.