امدادرسانی به ۶۰ حادثه آبگرفتگی در مناطق جنوب شهر اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از امدادرسانی به ۶۰ حادثه آبگرفتگی درپی بارش باران در مناطق جنوب شهر اصفهان، خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بارش باران در جنوب شهر اصفهان محدوده سپاهان‌شهر و قسمتی از شهر اصفهان، ۶۰ مورد آبگرفتگی تا ساعت ۱۹:۱۳ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

امدادرسانی به ۶۰ حادثه آبگرفتگی در مناطق جنوب شهر اصفهان

وی با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی با به همراه داشتن تجهیزات کامل آبکشی در محل‌های اعلام شده حضور پیدا کردند، افزود: تاکنون مأموران نسبت به تخلیه ۳۰ مورد از آبگرفتگی‌های اعلام شده از منازل، اماکن، زیرزمین‌ها و قسمتی از خیابان‌هایی که به سمت خیابان‌های مسکونی می‌رود، اقدام کرده‌اند؛ مابقی نیز در دست اقدام است و به یاری خدا در صورت قطع باران تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد.

امدادرسانی به ۶۰ حادثه آبگرفتگی در مناطق جنوب شهر اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی اصفهان با همه امکانات و تجهیزات آماده خدمت‌رسانی هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت ساکن بودن در منازل منفی ۶۰ یا داشتن حیاط‌هایی پایین‌تر از سطح زمین، هرچه سریع‌تر با گونی‌های شن یا مواردی از این قبیل، نسبت به پوشاندن و بستن روزنه‌هایی که احتمال ورود آب به داخل منازل را دارند، اقدام کنند و اگر منازل آنها دارای شیر فاضلاب برگشتی است، در اسرع وقت آن را ببندند.

کد خبر 572036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.