۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
هواوی بند ۷ رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هواوی بند هفت با نمایشگر مستطیلی AMOLED و ضخامت ۹.۹۹ میلی‌متر معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جدیدترین دستبند هوشمند هواوی با طراحی بهبودیافته در مقایسه با نسل قبل، به صورت رسمی رونمایی شد، هواوی بند هفت (Huawei Band 7) با ضخامت ۹.۹۹ میلی‌متری و وزن ۱۶ گرمی به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین مچ‌بند هوشمند هواوی در نظر گرفته خواهد شد.

قیمت مدل استاندارد هواوی بند هفت تقریباً ۴۰ دلار است، در حالی که قیمت NFC آن ۴۷ دلار است. کاربران می‌توانند این گجت پوشیدنی را پیش‌خرید کنند، عرضه آن پنجم می ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. دستبند هواوی بند هفت در رنگ‌های سبز، قرمز، مشکی و صورتی با بند سیلیکونی با رنگ بدنه در دسترس کابران قرار می‌گیرد.

ابعاد دستبند جدید هواوی ۹.۹۹ * ۲۶ * ۴۴.۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۶ گرم است. هواوی بند هفت دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با طراحی مستطیل و قابلیت پشتیبانی از فرمان لمسی است. گجت پوشیدنی ذکر شده به حسگر ضربان قلب، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ مجهز است و روی بدنه آن دکمه پاور مشاهده می‌شود که کارهای مختلف را می‌توان با آن انجام داد. یک درگاه مغناطیسی شارژ نیز در بخش زیرین بدنه هواوی بدن هفت تعبیه شده است.

هواوی بند هفت تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است و با هر بار شارژ کردن تا حداکثر ۱۴ روز دوام می‌آورد. در این محصول از فناوری‌های بهبودیافته برای رهگیری خواب، سطح اکسیژن خون، چرخه قاعدگی و ضربان قلب استفاده شده است. قابلیت TruSleep 2.0 قادر است بدون ایجاد مشکل برای خواب کاربران، انواع مختلف اختلالات خواب را ردیابی کند.

کد خبر 571756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.