آمار کرونا اصفهان ۷ اردیبهشت؛ بدون فوتی و ۱۱۸ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۱۱۸ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نور الدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت آمار بیماری کرونا در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا، تعداد یک میلیون و ۴۵۶ و ۵۳۶ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۸ هزار و ۱۲۲ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۷۹۷ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: تعداد ۲۰۴ هزار و ۸۴۷ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و ۵۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۳۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سلطانیان در خصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۸ هزار و ۴۲۳ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۸ نفر بوده است.

وی گفت: ۱۱ هزار و ۶۶۵ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۶۷۹ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) موردی از آمار مرگ و میر بیماران قطعی و مشکوک به کرونا گزارش نشده است.

کد خبر 571322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.