ثبت‌نام نهادها برای دریافت بن کتاب بخش مجازی نمایشگاه کتاب آغاز شد

مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه برای سازمان‌ها و نهادها از دیروز _ششم اردیبهشت‌ماه_ آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد خلج از آغاز ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برای تجهیز کتابخانه‌های نهادها و سازمان‌ها یا تأمین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران این امکان فراهم است تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب را از این نمایشگاه تهیه کنند.

این مسئول با اشاره به این‌که یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اشخاص شارژ خواهد شد، گفت: این بن‌ها فقط در بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده خواهند بود و اولویت با سازمان‌ها و نهادهایی است که درخواست خود را زودتر ثبت کنند.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه http://ketab.ir/ برگزار خواهد شد.

کد خبر 571266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.