نتایج قرعه کشی سایپا ۱۴۰۱+ سایت باکدملی قیمت، فرم ثبت نام فروش فوق العاده خودرو(۵اردیبهشت)

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۱ برای دو طرح فروش فوق العاده سه ماهه و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار و لینک اسامی، لیست برندگان قرعه کشی، اولویت، اسامی برندگان نهایی فروش فوری و نتایج فروش سایپا در اردیبهشت پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی اعلام شد.

به گزارش ایمنا، دو طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا و طرح جوانی جمعیت از روز بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز و دو روز طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان اعلام شد.

برای مشاهده اسامی برندگان فروش فوق العاده سایپا اینجا کلیک کنید

زمان تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در پیش فروش سایپا حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

نتایج قرعه کشی سایپا ۱۴۰۱+ سایت باکدملی قیمت، فرم ثبت نام فروش فوق العاده خودرو(۵اردیبهشت)

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا خودروهای ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا SX با موتور M۱۵, سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ عرضه می‌شود.

قرعه کشی سایپا

در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۵۷۶ هزار و ۷۱۱ نفر شرکت کردند که ۵۵۰ هزار و ۹۳۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۷ هزار و ۸۹۷ نفر شرکت کردند که ۱۷ هزار و ۶۶۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

برندگان سایپا

در قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده عادی سایپا ۴ هزار و ۲۵۰ نفر نفر به عنوان برنده انتخاب و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق‌العاده محصولات برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۳ هزار و ۲۵۰ خودرو است و و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند.

ظرفیت محصولات سایپا

محصولات طرح فروش فوق‌العاده معمولی شامل هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو تیبا. اس، هزار و ۷۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۳۰۰ دستگاه ساینا. اس و هزار دستگاه وانت سایپا عرضه می‌شود.

در طرح فروش فوق‌العاده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو تیبا. اس. ایکس، هزار و ۷۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و ۳۰۰ دستگاه ساینا. اس عرضه می‌شود.

قیمت سایپا

در طرح فروش سایپا محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه می‌شوند:

  • ساینا S با مبلغ ۱۶۹ میلیون ۸۱۷ هزار تومان
  • کوییک با گیربکس معمولی با مبلغ ۱۶۸ میلیون ۶۱ هزار تومان
  • تیبا EX۲ رینگ فولادی با مبلغ ۱۱۹ میلیون ۹۲۱ هزار تومان
  • سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با مبلغ ۱۵۰ میلیون ۵۶۴ هزار تومان

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین پیش فروش سایپا تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.‌

نتایج قرعه کشی سایپا ۱۴۰۱+ سایت باکدملی قیمت، فرم ثبت نام فروش فوق العاده خودرو(۵اردیبهشت)

پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

اسامی منتخبان طرح فروش فوق‌العاده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد.‌

سایت سایپا

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

کد خبر 570722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.