قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۱/دناپلاس ارزان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از کاهش دو میلیونی دناپلاس توربو اتوماتیک بوده و قیمت راناپلاس به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اخبار منفی از نتایج مذاکرات وین در هفته‌های اخیر منجر به کاهش امیدها به بهبود بازار خودرو شده است. با توجه به ناامیدی که در بین سرمایه‌گذاران شکل گرفته، بازار سرمایه این روزها بی‌رمق عمل کرده است. همچنین با غیرقانونی اعلام شدم خرید و فروش ارز به صورت شخصی و در نظر گرفتن مالیات برای آن، این بازار نیز برای سرمایه گذاران جذابیت چندانی ندارد.

در چنین شرایطی بازار خودرو بهترین بازار برای سرمایه گذاری افرادی است که سرمایه‌های کمتر از یک میلیارد تومان دارند. همین موضوع و استقبال خریداران از خودروهای ارزان، منجر به گران‌تر شدن این محصولات شده است. بنابراین می‌توان گفت، تا زمانی که اخبار مذاکرات مثبت نبوده و سایر بازارهای مالی جذابیت و بهبود نداشته باشد، روند افزایشی قیمت خودرو نیز ادامه دار خواهد بود.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از کاهش دو میلیونی دناپلاس توربو اتوماتیک است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۴۹۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۳۹۸,۱۱۶,۰۰۰ تومان است. پس از دناپلاس در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، پژو پارس TU5 سفارشی ELX بیشترین کاهش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با کاهش ۰.۲۵ درصدی اکنون به ۳۹۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۱,۲۶۷,۰۰۰ تومان است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای (پانوراما) ۳۹۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۲۳۱,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت هایما اس ۷ توربو (S۷) پلاس ۹۱۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳۰۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۰۶۱,۰۰۰ تومان است.

پراید چهار میلیون تومان گران شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت سایپا ۱۱۱ با چهار میلیون تومان افزایش به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت تیبا ۲، ۲۰۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۲۵,۰۷۷,۰۰۰ تومان، وانت زامیاد (آپشنال) نیز ۲۹۶ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان است.

کد خبر 570037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.