برخورد پلیس با باشگاه‌های خارج از عرف و غیرمجاز بدنسازی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد پلیس با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف بدنسازی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: ورزش، شادابی و طراوت و سرزندگی را به همراه دارد و ترویج و توسعه ورزش چه ورزش همگانی و چه حرفه‌ای نیاز همه جوامع از جمله جامعه ما است و همه باید به این موضوع توجه شود.

وی بدنسازی را ورزشی مفرح و ارزشمند دانست و افزود: این ورزش مورد توجه و اقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است و جزو ورزش‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. پلیس نیز از همه رشته‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اصل قرار دادن قانون و مقررات در تمام امور، ادامه داد: پلیس حمایت همه جانبه خود از فدراسیون رسمی و قانونی را اعلام و از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در پایتخت و کشور حمایت می‌کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: معیار و مبنای عمل پلیس قانون و مقررات جاری کشور است. در همین راستا پلیس اماکن پایتخت با همکاری فدراسیون بدنسازی کشور، با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف برخورد قانونی خواهد کرد؛ چراکه وجود چنین باشگاه‌هایی می‌تواند سلامت جسمانی، عقلانی و اخلاقی ورزشکاران را به مخاطره بیاندازد.

به گزارش ایمنا، باشگاه‌های بدون مجوز و زیرزمینی که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، در رصد قرار دارند. یکی از مشکلات اساسی باشگاه‌های بدنسازی توزیع و مصرف داروهای مکمل است. مصرف مکمل‌ها به هیچ عنوان در انجام ورزش بدنسازی و پرورش اندام در سطوح غیرحرفه‌ای که کشور درحال انجام است، توصیه نمی‌شود و مصرف آنها باید با هماهنگی پزشک و کارشناسان صورت گیرد.

کد خبر 570015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.