قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۳۱فروردین۱۴۰۱/راناپلاس ارزان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از کاهش یک میلیونی راناپلاس TU۵ بوده و قیمت تارا اتوماتیک به ۵۷۵میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار خودرو در روز جاری تغییرات چندانی را تجربه نکرد و قیمت برخی از خودروها که در روزهای گذشته افزایش چند میلیونی داشت، امروز تا حدودی اصلاح شده است.

در هفته‌ای که سپری شد، شاهد رشد دسته‌جمعی قیمت انواع خودرو نبودیم و در برخی از محصولات، ریزش قیمت هم وجود داشت. برخی از فعالان بازار خودرو معتقدند با کاهش شیب صعودی قیمت دلار، قیمت انواع خودرو نیز سیر نزولی خواهد گرفت؛ اما به نظر می‌رسد بازار نسبت به دلار واکنش چندانی نداشته است زیرا با وجود تثبیت دلار در روزهای گذشته، قیمت بیشتر محصولات در بازار خودرو صعودی بود.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش پنج میلیونی پژو پارس XU۷P سفارشی است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۳۳۴ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۸۴,۸۸۹,۰۰۰ تومان است. پس از پژو پارس در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، سمند EF۷ بیشترین افزایش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با افزایش ۰.۶۳ درصدی اکنون به ۳۲۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

قیمت پژوپارس XU۷P سفارشی ELX با افزایش دو میلیونی به ۳۴۲ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۰۸,۱۷۱,۰۰۰ تومان است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای (پانوراما) با دو میلیون افزایش ۳۹۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۲۳۱,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت هایما اس ۷ توربو (S۷) پلاس ۹۱۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳۰۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۰۶۱,۰۰۰ تومان است.

شاهین ۱۰ میلیون تومان گران شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت شاهین با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۳,۷۹۳,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت تیبا ۲، ۲۰۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۲۵,۰۷۷,۰۰۰ تومان، وانت زامیاد (آپشنال) نیز ۲۹۶ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان است.

کد خبر 569747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.