برنامه «زنده شهید» برگزار می‌شود

به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه «زنده شهید» به همت فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

سعید صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه «زنده شهید» با محوریت تجلیل از خانواده سه شهید عملیات رمضان، روزهای یکم، چهارم و هشتم اردیبهشت ماه در گلستان شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: شهید امرالله گرامی، شهید محمد حسینی و شهید جلال افشار که هر سه اهل اصفهان و از فرماندهان گردان و گروهان‌های عملیات رمضان بودند، سه شهید انتخاب شده برای برنامه «زنده شهید» هستند.

مدیر فرهنگسرای پایداری وابسته به اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تعدادی از خادمان شهدا به همراه یک راوی دفاع مقدس، هم‌رزم شهید و گروه مارش نظامی برای انجام دعوت رسمی به منزل مادر شهید خواهند رفت و بعد از ادای احترام نظامی و نواختن گروه مارش، متن دعوت‌نامه خوانده می‌شود.

صرامی با بیان اینکه برنامه «زنده شهید» از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، ادامه داد: در این برنامه در کنار اجرای گروه تواشیح، از وصیت‌نامه شهید توسط مادر او رونمایی و در ادامه متن وصیت‌نامه برای میهمانان مراسم خوانده خواهد شد.

به گفته مدیر فرهنگسرای پایداری شهرداری اصفهان، اهدای قاب عکس‌های حاوی وصیت‌نامه شهید و همچنین یک سری هدیه‌های قلم‌زنی به خانواده شهید، پایان‌بخش این برنامه خواهد بود.

کد خبر 569518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.