خودداری از ارایه اتوبوس دربستی به صنایع آلاینده

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یک راهکار برای تأمین اتوبوس شهری، ندادن اتوبوس دربستی به صنایع آلاینده است، زیرا توان تهیه اتوبوس در این صنایع وجود دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، فریدون بابایی‌اقدم در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های خوب که سال‌های قبل در حوزه حاشیه‌نشینی آخمقیه کار شد، ارائه پروانه آن با امتیازات خاص بود.

وی افزود: مقرر شده بود سهم سرمایه‌گذار را نیز شهرداری برداشته و به عنوان معوض در بحث ساماندهی حاشیه‌نشینی به کار گرفته شود که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، مشخص شد که این کار صورت نگرفته است و باید در این خصوص اقدامات لازم جهت پیشگیری از واگذاری سهم شهرداری به سرمایه‌گذار برداشته شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اراک با انتقاد از سوبسید شرکت واحد اتوبوسرانی به صنایع آلاینده، گفت: وضعیت اتوبوس‌های شهری طوری است که با التماس آنها را نگه داشته‌ایم و در مقابل برای صنایع آلاینده همچون پتروشیمی که هیچ عوارضی پرداخت نمی‌کنند، سرویس دربستی با سوبسید ارائه می‌کنیم.

وی ادامه داد: یک راهکار برای تأمین اتوبوس شهری، ندادن اتوبوس دربستی به صنایع آلاینده است، زیرا توان تهیه اتوبوس در این صنایع وجود دارد.

بابایی‌اقدم ضمن قدردانی از شهردار تبریز به سبب اقدامات آغاز شده در سطح شهر، اظهار امیدواری کرد: این اقدامات برای شهروندان ملموس باشد.

کد خبر 569269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.