قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱/ تارا بر مدار صعود

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش پنج میلیونی تارا اتوماتیک بوده و قیمت هایما اس ۷ توربو به ۹۱۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز نیز همانند روزهای گذشته، قیمت هشت محصول از ایران‌خودرو و هفت محصول از سایپا با افزایش قیمت همراه بود. حرکت صعودی دلار و تثبیت قیمت آن در کانال قیمتی ۲۷ هزار تومان، یکی از مهم‌ترین دلایل روند صعودی در بازار خودرو عنوان شده است. به نظر می‌رسد معامله گران با تردیدهایی درباره وضعیت کنونی مذاکرات احیای برجام مواجه شده و معاملات در رکود فرو رفته است. اما همچنان قیمت انواع خودرو روند صعودی دارد.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش پنج میلیونی تارا اتوماتیک است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۵۷۵ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۴۱۵,۶۷۲,۰۰۰ تومان است. پس از تارا اتوماتیک در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، هایما اس ۷ توربو بیشترین افزایش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با افزایش سه میلیونی اکنون به ۹۱۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت خودرو سمند ۲۸۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۰,۴۳۴,۰۰۰ تومان، قیمت دناپلاس توربو ۴۷۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۵,۷۴۱,۰۰۰ تومان، قیمت رانا پلاس ۲۹۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۴,۷۸۴,۰۰۰ تومان، قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۹۶ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۲۳۱,۰۰۰ تومان، قیمت هایما اس ۵ توربو ۷۳۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۵۹۵ میلیون تومان و قیمت پژوپارس ۳۰۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۹,۹۰۶,۰۰۰ تومان است.

قیمت ساینا به ۲۲۳ میلیون تومان رسید

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت ساینا S با دو میلیون تومان افزایش به ۱۶۷,۵۷۸,۰۰۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۷,۵۷۸,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت شاهین ۳۶۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۳,۷۹۳,۰۰۰ تومان، تیبا ۲، ۲۰۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۲۵,۰۷۷,۰۰۰ تومان است.

کد خبر 569214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.