روش ساخت یک سایت فول امکانات با سی فایو

از آن جا که دنیا به سمت اینترنتی شدن پیش می‌رود، داشتن سایت اینترنتی برای کسانی که صاحب کسب و کار هستند از ملزومات مهم به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است که داشتن سایت به کسب و کار شما هویت می‌دهد و باعث پیشرفت و شناخته شدن برندتان می‌گردد. همچنین باید بدانید داشتن سایت به تنهایی کافی نیست بلکه داشتن یک تیم برای پشتیبانی آن بسیار مهم است؛ سی فایو برای داشتن سایتی با امکانات عالی و پشتیبانی ویژه شما را همراهی می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا اطلاعاتی را درباره ویژگی‌های سایت ساز سی فایو به دست آورید و روش ساخت یک سایت اینترنتی فول امکانات را بشناسید.

در ساخت یک سایت فول امکانات چه ویژگی‌هایی باید لحاظ شود؟

برای درست کردن سایت با امکانات کامل در ابتدا باید بازار هدف خود را تشخیص دهید سپس با مشاوران طراح سایت مشورت کنید تا بتوانند آنچه نیاز کسب و کارتان است را بر روی سایت پیاده سازی کنند و سایت را در اختیار شما قرار دهند. در نظر داشته باشید که برای ساخت سایت باید به نکات و اصولی توجه کنید و آن‌ها را رعایت کنید که در ادامه به این نکات می‌پردازیم.

  • داشتن قسمتی برای دادن اطلاعات درست و صحیح درباره کسب و کار
  • ارائه راه‌های ارتباطی مانند تماس و ایمیل و…
  • قابلیت دسترسی از طریق موبایل
  • سادگی کار کردن با سایت توسط کاربران
  • سرعت بالا در باز شدن صفحات
  • سئو پذیر بودن سایت
  • امکان بروز کردن مطالب
  • داشتن درگاه پرداخت

موارد گفته شده از موارد مهمی هستند که باید هر سایتی داشته باشد که سی فایو این امکان را برای شما به وجود آورده است که هر امکاناتی را که می‌خواهید بر روی سایت پیاده سازی کنید.

روش ساخت یک سایت فول امکانات با سی فایو

ساخت یک سایت فول امکانات با سی فایو به چه صورت است؟

برای ساخت یک سایت فول امکانات زیر ساخت‌هایی مانند دامنه و هاست نیاز است که با توجه به نیاز شما آن را طراحی و راه‌اندازی می‌کنند. تیم سی فایو برای طراحی سایت فول امکانات مراحلی را دارد که در ادامه اشاره می‌کنیم.

در ابتدا مشاورین سی فایو با شما مشورت می‌کنند و اطلاعات کسب و کارتان را از شما می‌گیرند سپس نام یا همان دامنه سایت را فعال می‌کنند که کاملاً متناسب با کسب و کارتان باشد.

گام بعدی طراحی سایت و پیاده سازی امکانات مورد نیاز کسب و کارتان بر روی سایت است. زمانی که سایت شما طراحی شد و امکانات مورد نیازتان روی سایت قرار گرفت نیاز است که اقداماتی انجام شود که کاربران بتوانند از سایت استفاده کنند. در این مرحله با وب سرور که هاستینگ گفته می‌شود ارتباط بین دامنه و هاست را برقرار می‌کنند و سایت قابل استفاده برای کاربران می‌شود. سی فایو بهترین شرکت برای ساخت یک سایت فول امکانات است که تیم آن‌ها با دانش کافی سایت حرفه‌ای و فول امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند و آن را پشتیبانی می‌کنند تا شما بتوانید به بهترین نحو از امکانات آن استفاده کنید.

روش ساخت یک سایت فول امکانات با سی فایو

ساخت یک سایت فول امکانات چه مزیت‌هایی برای کسب و کارها دارد؟

زمانی که شما برای کسب و کارتان توسط سی فایو سایتی را طراحی و راه‌اندازی کردید با مزیت‌هایی روبرو می‌شوید که این مزیت‌ها مستقیماً بر روی کسب و کار شما تأثیر می‌گذارد. در این مقاله به آن مزیت‌ها اشاره می‌کنیم.

کسب و کارتان ۲۴ ساعته می‌شود

پس از ساخت یک سایت فول امکانات با سی فایو این امکان به وجود می‌آید که کسب و کار شما به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خود را ادامه می‌دهد و این امر باعث این می‌شود که فروش و سود آوری شما بیشتری شود؛ به عنوان مثال شما می‌توانید به کمک یک فروشگاه ساز حرفه‌ای محصولات خود را حتی زمانی که خواب هستید بفروشید و سود بسیاری کسب کنید.

حذف محدودیت جغرافیایی

زمانی که سی فایو برای شما سایتی را راه‌اندازی کند محدودیت جغرافیایی کسب و کارتان از بین می‌رود و می‌توانید محصولات و خدمت‌تان را به هر کجا از کشور که کاربران‌تان مستقر هستند ارائه دهید.

افزایش اعتبار کسب و کارتان

ساخت سایت فول امکانات با سی فایو به کسب و کارتان اعتبار می‌بخشد و باعث این می‌شود که بیشتر شناخته شوید و در اجتماع جایگاه خوبی را برای کسب و کارتان رقم بزنید.

کاهش هزینه

با داشتن سایت برای کسب و کارتان هزینه‌های جانبی نیز کاهش پیدا می‌کند از این جهت که هزینه مانند پرداخت‎ حقوق به کارمندان، اجاره دفتر و یا فروشگاه و هزینه‌هایی مثل برق، آب و… کاهش پیدا می‌کند. سپس شما فقط هزینه راه‌اندازی سایت را پرداخت می‌کنید که مراتب کمتر است.

بازاریابی قوی

ساخت سایت فول امکانات و رایگان با سی فایو این امکان را به وجود می‌آورد که بتوانید بازاریابی قوی‌تر را تجربه کنید؛ همچنین محدودیت تبلیغات حذف می‌شود که باعث می‌شود بازاریابی قوی و ماندگاری بیشتری را داشته باشید.

حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسید

به جای اینکه گوشه‌ای از یک خیابان فروشگاه خود را تأسیس کنید و به دنبال مشتری باشید، سایتی راه‌اندازی کنید تا مشتریان دنبال شما باشند. با طراحی یک سایت کارآمد در نظر مخاطبان خود حرفه‌ای‌تر به نظر برسید. این روزها اکثر کسب و کارها حتی کسب و کارهای کوچک از طریق سایت فعالیت می‌کنند؛ پس اگر از این فضا عقب بمانید ضمن از دست دادن مزایا و امکانات این بستر در نظر کاربران یک کسب و کار سنتی به نظر می‌رسید که این موضوع می‌تواند تبعات مختلفی در رونق شغل شما داشته باشد.

برند سازی و شهرت بیشتر

در گذشته برای اینکه به شهرت دست یابید باید مسیری طولانی و طاقت‌فرسا را سپری می‌کردید؛ اما امروزه با طراحی سایت و استفاده از ترفندهای سئو می‌توانید به سرعت در نتایج اول گوگل ظاهر شوید و کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کنید. در این مرحله با کمی تمایز و البته ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و منحصر به فرد می‌توانید به سرعت پیشرفت کنید.

برندسازی در فضای آنلاین موجب می‌شود بیشتر دیده شوید، سریع‌تر به شهرت برسید و راحت‌تر به خواسته‌هایتان دست یابید.

پس این نکته را فراموش نکنید که ساخت یک سایت فول امکانات سریع‌ترین روشی است که به واسطه آن می‌توانید برند خود را به طیف وسیعی از مشتریان و حتی رقبا معرفی کنید.

جایی باشید که مشتریان شما آنجا هستند

شاید این شعار را زیاد شنیده باشید که "جایی باشید که مشتریان شما آنجا هستند". اینکه منتظر بنشینید تا مشتری به سراغ شما بیاید دیگر منسوخ شده در حال حاضر باید با تمایز، خدمات حرفه‌ای و محصولات باکیفیت مشتری را به سمت خود جذب کنید. ساخت یک سایت فول امکانات به صورتی که تمامی نیازهای کاربر را رفع کند از مهم‌ترین امکاناتی است که به واسطه آن می‌توانید به طیف وسیعی از مشتریان دسترس داشته باشید.

تبلیغ ارزان و پربازده

استفاده از بیلبوردهای شهری و یا پخش کردن تراکت مخصوص زمانی بود که افراد کانال‌های محدودی برای دسترسی به نیازهای خود داشتند؛ از طرفی تعرفه بالای تبلیغات شهری یکی از بزرگ‌ترین موانعی بود که اکثر کسب و کارها با آن روبرو بودند؛ اما امروز با ساخت یک سایت فول امکانات و قرار گرفتن در نتایج اول گوگل مسیری را فراهم می‌کند تا شما با هزینه‌ای معقول و برای مدت زمانی طولانی در یاد کاربران باقی بمانید و این یعنی یک تبلیغ ماندگار، مؤثر و پربازده.

مواردی که گفته شد تنها قسمت کوچکی از مزایای یک سایت فول امکانات است. قطعاً موارد دیگری نیز وجود دارد که پس از ساخت سایت در گوگل با آن‌ها آشنا خواهید شد.

کد خبر 569094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.