قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۱/ تارا ۱۳ میلیون گران شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش ۱۳ میلیونی تارا اتوماتیک بوده و قیمت هایما اس ۷ توربو به ۹۱۲ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انتشار قانون بودجه ۱۴۰۱ در روزهای ابتدایی سال جاری، موضوع تغییر مصوبه مجلس درخصوص واردات ۷۰ هزار خودروی سواری حاشیه‌های زیادی به همراه داشت؛ به طوری که در هفته‌های اخیر شاهد افزایش مجدد قیمت‌ها در بازار خودروهای خارجی و حتی برخی خودروهای داخلی نیز بودیم.

به دلیل افزایش قیمت کارخانه‌ها قیمت‌ها در بازار نیز در حال افزایش است. بازار خودرو از شب عید تا کنون در حال افزایش قیمت‌ها است. در نتیجه تورم نیز رو به افزایش است. به نظر نمی‌رسد با شرایط فعلی بازار، قیمت خودرویی در هفته‌های آینده کاهش یابد. یکی از دلایل افزایش قیمت کمبود عرضه خودرو به بازار است. خریداران خودروی صفر نمی‌توانند در نمایشگاه‌های کشور خودروی مورد نظر را خریداری کنند و باید به سراغ دفاتر رفت. بازار منتظر ورود خودروهای جدید بود. اما اخبار ضد و نقیض در این رابطه موجب افزایش قیمت شد.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش ۱۳ میلیونی تارا اتوماتیک است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۴۱۵,۶۷۲,۰۰۰ تومان است. پس از تارا اتوماتیک در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، هایما اس ۷ توربو بیشترین افزایش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با افزایش ۱۲ میلیونی اکنون به ۹۱۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت خودرو سمند ۲۸۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۰,۴۳۴,۰۰۰ تومان، قیمت دناپلاس توربو ۴۷۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۵,۷۴۱,۰۰۰ تومان، قیمت رانا پلاس ۲۹۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۴,۷۸۴,۰۰۰ تومان، قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۹۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۲۳۱,۰۰۰ تومان، قیمت هایما اس ۵ توربو ۷۳۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۵۹۵ میلیون تومان و قیمت پژوپارس ۳۰۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۹,۹۰۶,۰۰۰ تومان است.

قیمت ساینا به ۲۱۸ میلیون تومان رسید

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت کوییک S با ۱۳ میلیون تومان افزایش به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۸۳,۸۷۶,۰۰۰ است. همچنین قیمت شاهین ۳۶۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۳,۷۹۳,۰۰۰ تومان، تیبا ۲، ۲۰۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۲۵,۰۷۷,۰۰۰ تومان و قیمت ساینا اس ۲۲۱ میلیون تومان است.

کد خبر 569005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.