تلویزیون OLED Vision شیائومی عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون هوشمند OLED Vision شیائومی با پشتیبانی از فناوری دالبی‌ویژن IQ و سیستم‌عامل Android TV 11 معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به‌زودی تلویزیون هوشمند 4K جدید با پنل OLED و سیستم‌عامل Android TV 11 را معرفی خواهد کرد، این محصول از فناوری دالبی‌ویژن IQ، IMMAXX Enhanced و حالت Filmmaker پشتیبانی خواهد کرد و نسبت به مدل‌های قلبی عملکرد بهتری در پخش محتوای HDR در محیط‌های روشن ارائه می‌کند.

فناوری دالبی‌ویژن IQ به عنوان نسخه جدید دالبی‌ویژن در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد؛ این فناوری در عمل به تلویزیون OLED Vision شیائومی اجازه می‌دهد هنگام جابه‌جایی از یک نوع محتوا به محتوای دیگر، روشنایی خود را به صورت خودکار تنظیم کند. همچنین فناوری دالبی‌ویژن IQ به تلویزیون شیائومی اجازه می‌دهد نسبت به مدل‌های پیشین، فیلم‌های سازگار با HDR را در محیط‌های روشن، با روشنایی بیشتر نمایش دهد.

انتظار می‌رود که تلویزیون جدید شیائومی همراه با هشت بلندگو با توان خروجی ۳۰ وات عرضه شود. به نظر می‌رسد که این محصول از فناوری دالبی‌اتموس و DTS:X نیز پشتیبانی خواهد کرد و با استفاده از سیستم‌عامل Android TV 11 اجرا خواهد شد. تلویزیون جدید شیائومی از دستیار صوتی گوگل نیز پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین کنترلر راه دور آن از میکروفون داخلی بهره خواهد برد. این محصول ابتدا در کشور هند عرضه شد، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

کد خبر 568684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.