توزیع ۲۰۰۰ پرس افطاری در شب ولادت امام حسن (ع)

مدیر پروژه چهارباغ عباسی از توزیع دوهزار پرس افطاری ساده در روز چهاردهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) بین شرکت‌کنندگان در محفل قرآنی و کسبه چهارباغ خبر داد و گفت: این اقدام خداپسندانه توسط خیران و شهروندان و بدون دخالت سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی انجام می‌شود.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری مؤسسه قرآنی برهان محفل قرآنی در چهارباغ عباسی شکل گرفت که با بازخورد مناسبی از سوی رسانه‌ها و شهروندان روبه‌رو شد و مورد حمایت شهروندان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش بانیان و خیران مختلف، دوهزار پرس افطاری ساده در روز چهاردهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) با پهن‌کردن سفره در مدرسه امام جعفر صادق (ع) بین شرکت‌کنندگان در محفل قرآنی و کسبه چهارباغ توزیع خواهد شد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با بیان اینکه توزیع دو هزار پرس افطاری ساده توسط خیران و شهروندان و بدون دخالت سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از شروع محفل قرآنی تا اذان مغرب علاوه بر جزخوانی قرآن کریم، جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز در مدرسه امام جعفر صادق (ع) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: محفل قرآنی از اول ماه رمضان با حضور اساتید بزرگ بین‌المللی از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ با کمک مؤسسه قرآنی برهان و سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است و با استقبال خوب مردم و کسبه روبه‌رو شده است.

کد خبر 568652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.