مشارکت ۷۰درصدی مراکز نیکوکاری اصفهان در پویش اطعام مهدوی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از اهدای ۲۲۰هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از هفت میلیارد تومان در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی تاکنون خبر داد و گفت: ۴۲هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰میلیارد تومان در این مدت بین نیازمندان توزیع شده است.

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با گذشت ۱۱ روز از ماه میهمانی خدا، حدود ۷۰ درصد از خدمت‌رسانی‌ها به مددجویان با مشارکت مراکز نیکوکاری انجام شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۱۲۷ آشپزخانه فعال در استان اصفهان، افزود: مردم استان در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی، تاکنون ۲۲۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از هفت میلیارد تومان، طبخ و به سفره افطار خانواده‌های نیازمند اهدا کردند که از این تعداد، ۱۲۸ هزار پرس با همکاری مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان در این مدت بین نیازمندان خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان اجرایی این نهاد، برنامه‌های متنوعی در ماه مبارک رمضان ازجمله طرح اطعام مهدوی، اکرام ایتام و محسنین، جزءخوانی قرآن و برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند و تاکنون ۲۵ هزار بسته معیشتی توسط همین مراکز به نیازمندان اهدا شده است.

وی با اشاره به هم افزایی مراکز نیکوکاری با حوزه‌های تخصصی کمیته امداد، خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر ۵۳۲ مرکز با محوریت مساجد به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در محلات خدمت‌رسانی می‌کنند.

طاهری با قدردانی از نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در تحقق رسالت کمیته امداد، گفت: خیران استان می‌توانند با شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ برای همراهی در پویش اطعام مهدوی اقدام کنند.

کد خبر 568399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.