وقوع رگبارهای پراکنده در روزهای پایانی هفته/تداوم گردوخاک با شدت کمتر

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در روزهای جمعه و شنبه خبر داد و گفت: درباره وقوع گردوخاک نیز هشداری برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صادر شده است؛ اما بیشتر مربوط به مناطق شرقی استان خواهد بود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار از فردا تا اوایل هفته روی استان است و در این مدت در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در روزهای جمعه و شنبه خبر داد و افزود: احتمال بارش‌های خفیف به‌ویژه در غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود، دمای هوای شهر اصفهان نیز در گرم‌ترین ساعت‌های ۲۴ ساعت آینده به ۲۹ درجه و کمینه صبح فردا به ۱۳ درجه می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گرم‌ترین نقطه استان را خوروبیابانک با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: خنک‌ترین شهرستان نیز بوئین‌ومیاندشت با یک درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی افزود: درباره وقوع گردوخاک در استان هشداری برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صادر شده؛ اما بیشتر در مناطق شرقی این پدیده مورد انتظار است و در مرکز استان به صورت غبار صبحگاهی خواهد بود.

کد خبر 567882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.