چه زمانی خرید اینترنتی شیرآلات ساختمانی مثل آب خوردن است؟!

امکان خرید اینترنتی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به خودی خود فرایند خرید شیرآلات را ساده کرده است.

شما می‌توانید وارد یک فروشگاه اینترنتی شیرآلات شوید، قیمت شیرآلات را بررسی کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات و آدرس خود سفارشتان را به سادگی تحویل بگیرید. اما مواردی که در فرایند خرید آنلاین می‌تواند کار شما را حتی ساده‌تر کند ممکن است در همه این فروشگاه‌های اینترنتی در نظر گرفته نشده باشد. در این مقاله اهمیت و نقش معیارهایی مانند امکان مقایسه انواع شیرآلات، انواع فیلتر محصول، سیاست مرجوعی کالا، تحویل درب واحد، حمل رایگان، امکان پرداخت در محل و از همه مهم‌تر پشتیبانی در دسترس و متخصص را در ساده‌تر کردن خرید آنلاین شیرآلات بررسی کرده‌ایم.

امکان مقایسه شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی در انواع بسیار متنوعی تولید می‌شود که از نظر رنگ، مدل، وزن، سایز کارتریج، ابعاد، قیمت شیرآلات، جنس ماده اولیه، دبی آب با یکدیگر تفاوت دارند. بررسی این عوامل از موضوع این مقاله خارج است اما نکته مرتبط با بحث ما اهمیت امکان مقایسه آسان این فاکتورها در فروشگاه‌های اینترنتی است. در صورتی که شما مثلاً چند مدل شیرآلات بهداشتی در نظر داشته باشید و بخواهید تفاوت آن‌ها را با یکدیگر بررسی کنید امکان مقایسه کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را در مورد محصولات مورد نظر خود به دست آورید. برای استفاده بهینه از زمان خود بهتر است پیش از خرید شیرآلات به سراغ وب سایت‌هایی بروید که با زدن چند تیک امکان مقایسه شیرآلات را برای شما فراهم می‌آورند.

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می‌شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی‌شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات قابل تشخیص نیست. بر خلاف باور عمومی، شیرآلات سبک نیز ممکن است با کیفیت باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

فیلتر دسته بندی شیرآلات ساختمانی

یکی دیگر از امکاناتی که خرید اینترنتی شیرآلات را برای شما ساده می‌کند انواع فیلتر محصول است. این فیلترها می‌توانند شیرآلات را به ترتیب از ارزان‌ترین، گران‌ترین، محبوب ترین و… دسته بندی کند. علاوه بر این، در بسیاری از سایت‌ها این فیلترها دسته بندی شیرآلات از نظر برند، رنگ، کاربرد، وزن و سایز کارتریج را نیز انجام می‌دهند. استفاده از این فیلترها هم دید جامعی در مورد انواع شیرآلات و محبوبیت آن‌ها نزد سایر مصرف کنندگان به شما می‌دهد و هم محصولات منطبق با نیاز و سلیقه شما را با سرعت بالایی از میان انواع شیرآلات استخراج می‌کند.

سیاست مرجوعی در فروشگاه‌های آنلاین شیرآلات

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی شیرآلات فقط در حالتی امکان مرجوع کردن کالا در مدت معین (۸ روزه) را دارند که کالای فروش رفته دارای ایراد فنی باشد. اما برخی از آنلاین شاپ ها نیز تحت شرایطی (مثلاً در صورت تأیید آسیب ندیدن کالا توسط واحد کنترل کیفی) پس از هماهنگی امکان مرجوع کردن کالای خریداری شده را برای مدت طولانی‌تری نیز فراهم می‌آورند. در صورتی که حتی با در نظر گرفتن ابعاد دقیق و پس از مشاوره با تیم پشتیبانی نیز از مناسب بودن شیرآلات مورد نظرتان با فضای سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه اطمینان ندارید بهتر است خرید شیرآلات ساختمانی خود را از فروشگاهی انجام دهید که مرجوع کردن خرید را تا مدت زمان طولانی‌تری بپذیرد.

چه زمانی خرید اینترنتی شیرآلات ساختمانی مثل آب خوردن است؟!

تحویل شیرآلات بهداشتی درب واحد

سیاست تحویل شیرآلات در انواع فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت است و معمولاً در بخش راهنمای خرید اینترنتی یا سیاست فروشگاه در وب سایت قید شده است. همه فروشگاه‌های اینترنتی شیرآلات موظف هستند سفارش شما را درب منزل (نه درب واحد) تحویل دهند؛ اما بعضی فروشگاه‌ها سفارش‌ها را تا درب واحد نیز حمل می‌کنند. در صورتی که تمایل دارید سفارش خود را درب واحد تحویل بگیرید بهتر است پیش از خرید شیرآلات ساختمانی در این مورد از پشتیبانی سوال کنید.

حمل رایگان شیرآلات خریداری شده

بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی شیرآلات ساختمانی برای خریدهایی با حداقل مبلغ معین امکان حمل رایگان در نظر می‌گیرند و بعضی برای هر مبلغ سفارش اینترنتی گزینه ارسال رایگان دارند. در زمان خرید یک ست شیرآلات ممکن است این موضوع تفاوتی در مبلغ نهایی ایجاد نکند اما زمانی که فقط به دنبال خرید مثلاً یک عدد شیر روشویی یا ظرف‌شویی هستید رایگان بودن یا نبودن هزینه ارسال در مبلغ نهایی خرید شما مؤثر است.

امکان پرداخت وجه شیرآلات در محل

برای بسیاری از شما، خصوصاً اگر خرید اولتان از یک فروشگاه اینترنتی باشد یا مبلغ خرید بالا باشد، گزینه پرداخت در محل اطمینان بخش است. بسیاری از فروشگاه‌ها به دلایل و بهانه‌های مختلفی امکان پرداخت در محل را ندارند. اما بسیاری نیز با ارسال کارتخوان فرصت پرداخت بعد از تحویل سفارش را فراهم می‌آورند. با گسترش بانکداری اینترنتی و موبایل بانک نیز کار راحت تر شده است و اگر خریداران تاکید به پرداخت پس از تحویل کالا داشته باشند می‌توان از این روش نیز استفاده کرد.

چه زمانی خرید اینترنتی شیرآلات ساختمانی مثل آب خوردن است؟!

پشتیبانی در دسترس و متخصص

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید اینترنتی شیرآلات می‌تواند خیال خریداران را راحت کند پشتیبانی در دسترس و متخصص است. زمانی که سوالی برای خریدار پیش می‌آید و یا می‌خواهد مطمئن شود یک فروشگاه اینترنتی زنده و فعال است بهترین راه ارتباط با تیم پشتیبانی است، چه از طریق پیام رسان ها و چه از طریق تماس تلفنی. پس در صورتی که بتوانید به راحتی با تیم پشتیبانی تماس حاصل کنید فرایند خرید شیرآلات به صورت آنلاین ساده‌تر و اطمینان بخش تر خواهد شد.

جمع بندی

همانطور که بررسی شد، وجود برخی از فاکتورها ممکن است تفاوت چندانی در کلیت فرایند خرید اینترنتی شیرآلات ایجاد نکند اما در ساده سازی خرید شیرآلات نقش مهمی دارد. عواملی مانند امکان مقایسه و فیلترها بررسی قیمت شیرآلات، رنگ، محبوبیت و… را سرعت می‌بخشد، پشتیبانی متخصص و در دسترس اطمینان بخش صحت خرید است، سیاست مرجوعی و تحویل درب واحد باعث راحتی خیال شما خواهد بود و… یکی از فروشگاه‌های اینترنتی شیرآلات، که از تولیدکنندگان قدیمی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی نیز است، تولیدی کاویان هم افزا نام دارد. شیرآلات کاویان (/ https://www.kavianhamafza.com) در فروشگاه آنلاین خود علاوه بر مقایسه انواع شیرآلات بهداشتی، مطالب کاربردی و تخصصی بسیاری در حوزه شیرآلات، از راهنمای خرید تا راهنمای نگهداری و تعمیر شیر اهرمی، را فراهم آورده است که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

کد خبر 567337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.