نخستین رندرهای گوشی گلکسی A54 منتشر شد

رندرهای مربوط به گوشی گلکسی A54 نشان می‌دهد که این محصول طراحی گلکسی A53 را حفظ می‌کند و در رنگ‌های متنوع در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ محبوبیت زیادی در بازار دارد؛ شرکت سازنده نهایت تلاش خود را می‌کند تا تعادل مناسبی بین قیمت و مشخصات فنی این مجموعه از گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. گوشی گلکسی A53 جدیدترین عضو سری A50 است که هم‌کنون در بازار وجود دارد.

با وجود اینکه زمان زیادی تا معرفی و عرضه گلکسی A54 باقی مانده است، جزئیاتی از طراحی این محصول فاش شده است. رسانه LetsGoDigital با توجه به اطلاعات فاش شده، رندرهای گوشی گلکسی A54 را تولید کرده است. رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A54 زبان طراحی نسل قبل را حفظ کرده است. همچنان یک دوربین چهارگانه به همراه فلاش LED در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است. پنل جلویی نیز از نمایشگر Infinity O پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی A54 در رنگ‌های مشکی، سفید، صرتی و آبی عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گلکسی A54 منتشر نشده است؛ اما استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در این محصول دور از انتظار نخواهد بود، زیرا سامسونگ اخیراً از گوشی گلکسی M53 با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرده است.

کد خبر 567290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.