اجرای ۵۰۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در استان اصفهان

دبیر شبکه جوانان رضوی استان اصفهان گفت: در ۱۱ روز گذشته ۵۰۰ برنامه توسط خادمان امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود توکلی‌زاده امروز_ یکشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تشریح برنامه‌های پانزدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید، اظهار کرد: امسال سهم استان اصفهان سه کاروان بود که یکی از این آنها در شهر کاشان و شهرستان‌های نطنز و آران و بیدگل مستقر بود و دو کاروان دیگر نیز در شهر اصفهان تحت عنوان تشکل ره‌پویان وصال حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در ۱۱ روز گذشته حدود ۵۰۰ برنامه توسط خادمان امام رضا (ع) برگزار شد، تصریح کرد: حضور در بیمارستان‌ها، زندان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز توانبخشی، تشکل‌های مردمی و دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه‌ها بود. آزادی زندانیان در شهرستان مبارکه نیز در همین ایام رخ داد.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان اصفهان ادامه داد: این جشن‌ها با هدف زیارت از راه دور امام رضا (ع) در جای جای کشور برگزار می‌شود که با همکاری شهرداری اصفهان این برنامه‌ها به شکل خوبی برگزار شد.

وی افزود: حضور در آرامستان باغ رضوان و در اجتماع روز دختر که توسط شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد و همچنین و جشن‌های شهرداری مناطق شش و ۱۰ از جمله رویدادهایی بود که با همکاری شهرداری اصفهان در روزهای اخیر برگزار شد؛ تلاش ما این بود که به بهترین شکل به محبان امام رضا (ع) خدمت کرده باشیم.

کد خبر 565928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.