برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در سازمان آتش‌نشانی اراک

با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک، جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم رضوی در سازمان آتش نشانی شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، مراسم جشنی در سالن باستانی سازمان آتش نشانی شهرداری اراک برگزار و خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در جمع آتش نشانان حضور یافتند.

شهردار اراک در این مراسم با تبریک روز ولادت امام مهربانی‌ها اظهار کرد: سازمان آتش نشانی مجموعه‌ای خدوم و تلاشگر است که در راه نجات جان همنوعان خویش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

کریمی در ادامه گفت: امیدوارم در آینده شاهد رشد و شکوفایی این سازمان و حل مشکلات آتش نشانان باشیم.

گفتنی است؛ خدام حرم رضوی همراه با پرچم متبرک به آستان قدس رضوی که نماد معنویت و عنایت آن امام رئوف به مردم این سرزمین و تجلی گر عطر بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) است، در این مراسم مورد استقبال پرشور آتش نشانان قرار گرفتند.

در این مراسم پس از تبرک جستن آتش‌نشانان از پرچم معطر و متبرک حرم رضوی و مدیحه سرایی و مولودی خوانی یکی از خدام حرم رضوی به شهردار اراک، محمد آقازیارتی، رئیس سابق سازمان آتش نشانی و محسن فضلی، رئیس جدید سازمان از طرف خدام نشان خادمی اعطا شد.

کد خبر 581118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.