هوادار-پرسپولیس/ شروع بی‌هوادار قرن جدید در مصاف با هوادار

هوادار و پرسپولیس، امشب مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۴۵و ۲۰ دقیقه امشب دوشنبه _پانزدهم فروردین ماه_ میهمان هوادار خواهند بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی که همچنان در تعقیب استقلال آماده این روزها هستند، به تک‌تک سه امتیازهای باقی مانده لیگ نیاز دارند. آن سوی میدان، اما عنایتی و شاگردانش که تقریباً فاصله خوبی از انتهای جدول و منطقه خطر پیدا کرده‌اند، با خیالی آسوده به دنبال اثبات توانمندی‌های خود هستند.

قهرمانی ششم بسته به اما و اگر

پرسپولیسی‌ها که در آخرین دیدار سال گذشته در واپسین دقایق، برد شهرآورد را با مساوی عوض کرده بودند، حالا برای قهرمانی تنها نمی‌توانند روی عملکرد خودشان حساب کنند و استقلال نیز باید امتیاز از دست دهد تا پرسپولیس شانس قهرمانی داشته باشد. البته سرخ‌ها احتمالاً امید زیادی به جام حذفی بسته‌اند و می‌خواهند این فصل را نیز لااقل با یک جام به پایان برسانند.

روزهای تیره و تار حامد لک در پرسپولیس

حامد لک که عملکردی نوسانی در این فصل داشته و با کیفیتش در سال پیش فاصله بسیاری گرفته است، روزهای دشواری را در پرسپولیس تجربه می‌کند. جذب احمد گوهری در نیم فصل، جایگاه باثبات لک را به خطر انداخت و حتی گل‌محمدی در دربی نیز این گلر جوان را به لک ترجیح داد.

حالا خبرهایی از اردوی پرسپولیس به گوش می‌رسد که در جریان دیدار دوستانه تیم ملی امید و پرسپولیس در نوروز، پس از آنکه لک با اشتباه در جایگیری، گل بدی را دریافت می‌کند با گل‌محمدی درگیر لفظی پیدا می‌کند تا با تصمیم موقت او، فعلاً اجازه تمرین با تیم را نداشته باشد. برخی منابع مدعی‌اند که گل‌محمدی به لک گفته تا زمانی که تمرکز کافی را به دست نیاورد، در ترکیب قرار نخواهد گرفت و به احتمال زیاد، احمد گوهری سنگربان سرخ‌ها در مصاف با هوادار خواهد بود.

هوادار به دنبال تحمیل هر چه بیشتر خود به لیگ‌برتر

هوادار که نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را با رضا عنایتی تجربه می‌کند، توانست با کسب حداقل امتیازات لازم خود را از انتها جدول جدا کرده و حضورش در لیگ بعدی را تثبیت کند. شاگردان عنایتی، تا اینجا کابوس تیم‌های مدعی لیگ بوده‌اند و همین پرسپولیس را در آزادی متوقف کرده‌اند. هفته‌های پیش رو اگر چه تغییرات چندانی در جایگاه هوادار ایجاد نمی‌کند اما می‌تواند فرصت خوبی برای تحمیل هر چه بیشتر این برند تازه وارد به لیگ‌برتری‌ها باشد.

کد خبر 565905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.