خدمت رسانی به مردم در سال ۱۴۰۱ از اولویت شورای اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در سال ۱۴۰۱ از اولویت شورای اسلامی شهر کاشان است گفت: در سال جدید با ایده های نو جهت رفع مشکلات شهر می کوشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی هاشمی طاهری در اولین جلسه شورای اسلامی شهر کاشان ضمن عرض تبریک عید نوروز خواستار بهره‌مندی همه مسئولان شعار امسال توسط رهبری شد و اظهار کرد: در تمام زمینه‌ها بویژه اقتصادی اجتماعی فرهنگی فصل‌الخطاب ما رهبری است.

وی با بیان اینکه ما در تمام زمینه‌ها خدمتگزار مردم هستیم گفت: امیدواریم در سال جدید نیز به قول‌های که به مردم برای پیشرفت شهر داده‌ایم انجام وظیفه کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان استفاده از نظرات کارشناسانه نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان را برای مرتفع شدن مشکلات مدیریت شهری ضروری دانست و افزود: وظیفه شورای شهر است که در حمایت شرکت‌های دانش بنیان بکوشد.

شورای شهر با استفاده از نظر کارشناسان به طرح ایده‌های نو بپردازد

علیرضا مفرح خزانه دار شورای اسلامی شهر کاشان نیز اظهار کرد: شورای شهر باید بر تمامی امور احاطه داشته باشد و علاوه بر بررسی لایحه‌های شهرداری خود نیز با طرح و ایده‌های سازنده به مرتفع شدن مشکلات بپردازد.

شورا به عنوان نمایندگان مردم باید از همه دستگاه‌ها مطالبه گری کند

علیرضا حاج قدیری رئیس کمیسیون فنی و عمرانی نیز اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم در راه خدمت به مردم گام‌های بلندی برداریم. سال قبل با کم و کاستی‌های خود گذشت هر چند ما توانستیم مشکلاتی را مرتفع کنیم اما کافی نبود در سال جدید باید علاوه بر شهرداری ارگان‌هایی دیگر را نیز به در جهت ارتقا شهر به همکاری دعوت کنیم.

حاج قدیری افزود: جلسات ما علاوه بر رسیدگی به درخواست‌های روزمره مردمی باید به بررسی مشکلات موجود در بروکراسی ادارات نیز پرداخت و در جهت رفع آن با همدلی روئسای ادارات همت کرده و این امر محقق شود.

با توجه به شعار سال مشکل جوانان را حل کنیم

حسین حیدریان سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان نیز با اشاره به شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید برای آسفالت خیابان‌ها و معابر با کمک شرکت‌های دانش بنیان این امر را محقق سازیم از امام شرکت‌ها با طرح دانش بنیان به کمک شهرداری بیایند.

حیدریان با اشاره به اینکه شوراها از نظر کیفیت از لحاظ مختلف باید ارتقا یابند گفت: ما باید طوری مصوبات را طراحی کنیم که مشکلات شهر به سرعت مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی با توانمندی‌های خود می‌تواند از مدیران و مسئولان برای ارتقا شهر کمک بگیرد افزود: ما می‌توانیم به مناسبت‌های مختلف رؤسای ادارات را به شورا دعوت کرده و به بررسی مشکلات موجود بپردازیم.

علیرضا عرب بیگی نیز اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شورا کارشناسی بودن مصوبات است که باید این امر لازمه این است که جلسات رأس ساعت انجام و از حاشیه پردازی جلوگیری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان یکی از کارهای مهم شورا را شناسایی مناطق کم برخوردار دانست و گفت: شورای اسلامی شهر باید با همدلی و شعار وحدت به عدالت محوری اهتمام ویژه بورزد.

مهدی نادعلی، رئیس کمیسیون خدمات شهری نیز خاطرنشان کرد: شورا با مطالبه گری از شهرداران منطقه باید به مشکلات گردشگر در منطقه خاتمه دهد

وی تصریح کرد: انصافاً شهرداری در خصوص امکانات خوبی صورت گرفته ولی مشکلاتی هم وجود دارد که به طور مثال کمبود روشنایی پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی در ورودی شهرها عدم همکاری میراث با شهرداری سبب مشکلاتی برای مسافر است که باید مرتفع شود تا در سال‌های آینده با وجود گردشگر زیاد بتوانیم سرویس دهی به هموطنان بدهیم.

کد خبر 564030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.