انهدام باند سرقت در پوشش مامور/اجرای طرح سلمان محمدی برای برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارقانی که در پوشش مامور اقدام به سرقت می‌کردند در یکی از شهرهای استان فارس دستگیر شدند. طرح فرهنگی، ارشادی و اقناعی سلمان محمدی نسبت به برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی و آگاه‌سازی جوانان برای رفع مشکل بدپوششی، اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: درخصوص آماده‌سازی استان اصفهان برای ایام نوروز، چندین طرح ذوالفقار به اجرا گذاشته شد و درخصوص کنترل مجرمان نیز اقدامات خوبی صورت گرفت. همچنین امروز برنامه‌ریزی شد در برخورد با مجرمان در حرکت که از سایر استان‌ها وارد اصفهان می‌شوند و موجب ناراحتی و نگرانی شهروندان می‌شوند، با قوت بیشتری عمل شود.

شهروندان و مسافران قداست اصفهان را حفظ کنند

وی افزود: در ارتباط با ناهنجاری‌های اخلاقی طرح فرهنگی، ارشادی و اقناعی سلمان محمدی از طریق تعامل با مجموعه انتظامی، پلیس امنیت اخلاقی، مجمع رهروان، حوزه علمیه، دستگاه قضائی و چند دستگاه فرهنگی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هدف در این طرح بیشتر به میدان آمدن دستگاه‌های فرهنگی است تا با آگاه‌سازی جوانان، مشکل بدپوششی رفع شود، تصریح کرد: با افرادی که قصد کج‌روی داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد و از شهروندان و مسافران نوروزی خواسته می‌شود قداست شهر شهیدان را حفظ کنند.

کنترل خوب جرایم در نیمه ابتدایی نوروز

وی با بیان اینکه کنترل جرایم در نیمه اول نوروز شرایط خوبی داشته است و علی‌رغم افزایش ورود مسافر به استان، با مشکل خاصی روبه‌رو نبوده‌ایم، ادامه داد: سرقت‌ها تغیرات چندانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ندارد و جرایم مهم نیز غالباً روندی کاهشی داشته است اما بعضاً شاهد افزایش جرایم خرد بوده‌ایم.

سردار میرحیدری با اشاره به انهدام باندی از سارقان که تحت پوشش مأمور اقدام به سرقت از مردم می‌کردند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی و رصد هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی استان این سارقان در یکی از شهرهای استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 564024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.