هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس/۶ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه، سوم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه سوم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه پروین با شاخص ۱۵۲ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) است.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۶، باهنر با شاخص ۱۳۴، جی با شاخص ۱۰۲، رودکی با شاخص ۱۱۸، فیض با شاخص ۱۰۳ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا اکنون در ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۹۵ و فرشادی با شاخص ۸۸ در وضعیت سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، خرازی، فرشادی، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۱۰۵ و سجزی با شاخص ۱۳۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و در ایستگاه شاهین شهر با شاخص ۹۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار گرفت.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 563429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.