آسمان اصفهان تا سه روز آینده ابری و بارانی است

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ضعیف بر روی استان از امروز تا جمعه، گفت: این شرایط سبب ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در استان می شود.

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار ضعیف به طور متناوب از روی استان در روزهای دوشنبه تا جمعه است.

وی این شرایط را سبب ابرناکی و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در سطح استان دانست و افزود: در نیمه غربی استان شرایط بارش‌های رگباری پراکنده نیز وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: بیشینه دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های شبانه روز آینده به ۲۵ درجه و در خنک‌ترین ساعت‌ها به شش درجه سانتی گراد می‌رسد.

وی سردترین نقطه استان را بویین و میان دشت با دمای دو درجه زیر صفر معرفی کرد و ادامه داد: گرم‌ترین شهرستان استان نیز خور و بیابانک با دمای ۲۷ درجه سانتی گراد است، برای روز پنج شنبه نیز وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود اما تا پایان هفته، هر از گاهی در بعد از ظهرها شاهد وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

کد خبر 563103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.