آمار کرونا اصفهان ۲۲ اسفند؛ ۵ فوتی و ۲۵۳ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۲۵۳ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت آمار بیمار، کرونا در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۵۶۷ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۱ هزار و ۷۶۴ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) هزار و ۳۳۹ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۵۳ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۲۰۰ هزار و ۹۸۹ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده ۱۰۳ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۶۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۱۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند.

وی درخصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۵ هزار و ۵۳۴ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۳۵ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ۱۱ هزار و ۵۳۵ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۵۵۰ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) پنج مورد از آمار مرگ‌ومیر بیماران قطعی به کرونا اعلام شده و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز یک نفر گزارش شده است.

کد خبر 561512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.