گسترش داده‌های خدمات پارکینگ به بازار اجاره خودرو

داده‌های پارکوپدیا به نرم‌افزارهای Sunny Cars افزوده خواهد شد تا بر دانش محلی رانندگان در مسیر سفر بیفزاید و امکان پیدا کردن نزدیک‌ترین محل پارک را برای آنان فراهم آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پارکوپدیا که یک ارائه دهنده خدمات خودرویی هوشمند به‌شمار می‌آید همکاری خود را با Sunny Cars، از بزرگ‌ترین متخصصان خودروی اجاره‌ای در اروپا، آغاز کرده است تا از طریق فراهم آوردن امکان استفاده از نرم‌افزار Sunny2go، اطلاعات مربوط به پارک خودروها را در اختیار رانندگان قرار دهد. در این فرآیند، پارکوپدیا اطلاعات زیادی در مورد مکان پارک وسایل حمل‌ونقل نظیر موقعیت دقیق، تعداد فضاهای خالی، ساعات فعالیت، ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی، محدودیت‌های پارک و سایر موارد مشابه را در ۸۹ کشور دنیا فراهم می‌کند.

داده‌های پویای پارکوپدیا که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ به نرم‌افزار Sunny2go افزوده شود، داده‌های زمان واقعی و الگوریتم‌های پیش‌گویانه را با هم ترکیب می‌کند تا از طریق آن به شناسایی فضاهای پارک در هر زمان ممکن بپردازد. این قابلیت، امکان آگاهی رانندگان از فضاهای پارک را در طول سفر نیز فراهم می‌آورد، ضمن این‌که آن‌ها را از تعداد فضاهای پارک نیز باخبر می‌کند.

گسترش داده‌های خدمات پارکینگ به بازار اجاره خودرو

Sunny Cars یک پلتفرم خودروی اجاره‌ای به حساب می‌آید که به همکاری با ناوگان‌های منتخب جهان می‌پردازد که تعداد آن‌ها به بیش از هشت هزار مورد در ۱۲۰ کشور دنیا می‌رسد.

نرم‌افزار Sunny2go که یک برنامه قابل نصب روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند است، نقش اصلی را در ارائه داده‌های پارکینگ پارکوپدیا ایفا می‌کند و در ضمن، از طریق کلیک کردن روی یک لینک، ۱۴ روز قبل از اجاره خودرو، خدماتی نظیر مسیریابی، چک‌لیست‌های تعطیلات و اطلاعات رزرو در تمام طول سفر را برای کاربران فراهم می‌آورد.

همکاری بین پارکوپدیا و Sunny Cars امکان گسترش خدمات پارک دیجیتالی پارکوپدیا را در سراسر جهان افزایش می‌دهد و به طور همزمان، صنایع لجیستیک و حمل‌ونقل را نیز رونق می‌بخشد.

کد خبر 560082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.