ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی در ایام نوروز تا هدف ایجاد سامانه سوت‌زنی

در این بسته خبری برنامه‌های ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی در ایام نوروز، ثبت فرمول‌های محاسبات عوارض، تأمین منابع برای توسعه کمربند سبز شهر، اختصاص بودجه به متروی اصفهان، رفع مشکلات کارتن خوابی، پرداخت حقوق کارگران شهرداری، بودجه برای کاهش آلودگی هوا، آئین درخت بانی و مزایای سامانه سوت زنی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی در ایام نوروز، عملیاتی شدن ثبت فرمول‌های محاسبات عوارض، تأمین منابع برای توسعه کمربند سبز شهر، اختصاص بودجه به متروی اصفهان، رفع مشکلات کارتن خوابی، پرداخت حقوق کارگران شهرداری، بودجه برای کاهش آلودگی هوا، آئین درخت بانی و مزایای سامانه سوت زنی را مرور می‌کنیم.

ضرورت اتخاذ تدابیر ترافیکی در ایام نوروز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به این‌که در نوروز با حجم زیادی از مسافر روبه‌رو هستیم، روزهای سختی را برای شهر در حوزه ترافیک پیش‌بینی می‌کنیم که بر این اساس باید قرارگاه فرماندهی و برنامه‌ریزی شکل بگیرد.

ثبت فرمول‌های محاسبات عوارض عملیاتی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت سامانه سرای هشت تاکید می‌شود ثبت فرمول‌های محاسبات عوارض عملیاتی شود و بر مبنای آنچه در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید، بدون کم و کاست در سایت بارگذاری شود.

ضرورت تأمین منابع برای توسعه زیر ساخت کمربند سبز شهر

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که دستگاه‌های استان باید برای تأمین منابع توسعه زیرساخت کمربند سبز شهر همت کنند، گفت: دستگاه‌های استان در تأمین زیرساخت‌ها و مدیریت شهری برای نگهداری از عرصه‌های توسعه فضای سبز اقدام کنند.

تخصیص بودجه ۲۰۰۰ میلیاردی به متروی اصفهان

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که مدیریت شهر در بودجه ۱۴۰۱ اعداد قابل توجهی را در بخش حمل‌ونقل عمومی تخصیص داده است، گفت: مدیریت شهری ۲,۰۰۰ میلیارد تومان برای مترو، ۶۰۰ میلیارد تومان برای رینگ چهارم و معابر داخلی شهر و آزادسازی گلوگاه‌ها هزینه خواهد کرد.

لزوم مشارکت فعالان مردمی برای رفع مشکلات کارتن خوابی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به معضل کارتن‌خوابی و کودکان کار، گفت: رفع این معضل و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن نیازمند ورود دستگاه‌های مختلف است که امیدواریم با حضور فعالان مردمی حلقه مفقوده معضلات با هدایت و پشتیبانی در ساماندهی به بهبود این اوضاع کمک کند.

پرداخت حق و حقوق کارگران شهرداری مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در طول جلسه گذشته و این جلسه تذکر دادیم که حق و حقوق کارگردان پرداخت نشده است و مدیریت شهری باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

سهم کاهش آلودگی هوای اصفهان از بودجه ۱۴۰۱

سخنگوی کمیسیون سلامت و محیط زیست اصفهان گفت: اولویت اول بودجه ۱۴۰۱ توجه به مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی هوای اصفهان بوده است و در مجموع ۴۰ درصد بودجه آینده شهر در خصوص حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شده است.

آئین درخت بانی جایگزین درختکاری می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایده تغییر عنوان نکوداشت سالانه درختکاری به درخت‌بانی مطرح شده و این رویداد در حال برنامه‌ریزی است.

سامانه سوت زنی؛ سدی در برابر فساد اداری و سوجریان

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هدف اصلی برای ایجاد سامانه سوت‌زنی شورای اسلامی شهر، ایجاد یک راه ارتباطی امن و مطمئن برای اطلاع سوء‌جریان‌ها و فسادهای اداری خواهد بود و این سامانه به صورت ساده برای عموم شهروندان در دسترس است.

کد خبر 559939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.