شیائومی Mi Band 7 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی Mi Band 7 احتمالا با قابلیت‌هایی مانند نمایشگر بزرگ‌تر، حالت صرفه‌جویی در اینترنت و موقعیت‌یابی داخلی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، می بندهای شیائومی یکی از محبوب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین ردیاب‌های تناسب‌اندام بازار در نظر گرفته می‌شود. شرکت شیائومی درحال‌حاضر می اسمارت بند شش را که سال گذشته معرفی شده است، عرضه می‌کند. نسل بعدی ردیاب سلامتی این شرکت نیز احتمالاً در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که Mi Band 7 با نام رمز L66 و شماره مدل M2129B1 و M2130B1 عرضه خواهد شد. این محصول از صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر ۱۹۲ * ۴۹۰ پیکسل استفاده خواهد کرد و از قابلیت صفحه همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند. اطلاعات ارائه شده حاکی از این است که گجت پوشیدنی ذکر شده از موقعیت‌یابی داخلی بهره می‌برد، البته استفاده از این ویژگی هنوز به صورت صددرصد تأیید نشده است.

شیائومی Mi Band 7 از حالت‌های ورزشی مانند ایروبیک و زومبا پشتیبانی می‌کند و به قابلیت هشدار هوشمند نیز مجهز شده است؛ بنابراین کاربر را ۳۰ دقیقه قبل از زمان تعریف شده از خواب بیدار می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به حالت ذخیره انرژی برای بهبود عمر باتری اشاره کرد. با توجه به اینکه شرکت شیائومی Mi Band 6 را اواخر مارس سال گذشته معرفی کرد، انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید در دسترس قرار دهد.

کد خبر 559464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.