روش‌های بی خطر برای افزایش فالوور اینستاگرام

جذب مخاطب و افزایش فالوور در اینستاگرام برای بسیاری از کاربران فضای مجازی اهمیت دارد.

در مقاله‌ای که براتون آماده کردیم، قصد داریم روش‌هایی را معرفی کنیم که هر یک می‌تواند به شما در افزایش فالوور های اینستاگرام کمک کند.

تمام روش‌ها را همزمان اگر انجام دهید، بی شک به شدت به رشد فالوورهای شما کمک می‌کند.

۱- از اقوام و دوستان و آشنایان بخواهید که شما را تگ و به دوستان و فالوور های خود معرفی کنند.

اگر بتوانید ۲۰ تا ۵۰ نفر (هرچه بیشتر، بهتر) را پیدا کنید که شما را استوری و تگ کنند، اعتبار شما نزد اینستاگرام، افزایش چشم‌گیری خواهد داشت، به طوری که به راحتی با این کار، پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام نیز نمایش داده می‌شود و این باعث می‌شود که پست‌های پیج شما، به افرادی که حتی شما را فالو نکرده‌اند، نشان داده شود و این باعث افزایش فروش و فالوور های شما خواهد شد.

۲- تبادل کنید!

اگر ۲۰۰۰ فالوور دارید، به پیج هایی که ۲۰۰۰ فالوور یا ۱۰۰۰ فالوور دارند، پیام دهید و به آنها بگویید که اگر آن‌ها را در استوری پیج خود معرفی کنید، آیا حاضرند شما را در استوری های خود تگ کنند؟

یعنی در واقع شما پیج دیگری را استوری و تگ می‌کنید و آن پیج هم شما را در استوری های خود استوری و تگ می‌کند و این یک نوع تبلیغ رایگان است! اگر پیج لباس اینستاگرام دارید، نیاز نیست با پیجی تبادل کنید که آن هم پیج لباس است، زیرا ممکن است باعث شود که مشتریان خود را از دست دهید. اما اگر پیج شما فروش لباس است، با پیج فروش کیف و کفش تبادل کنید که اگر کاربران شما به دنبال خرید کیف و کفش بودند، پیج کیف را دنبال کنند و اگر کاربران آن پیج دنبال لباس و شلوار بودند، پیج شما را دنبال کنند. به همین راحتی یک تبادل پر سود خواهید داشت و بدون نیاز به تبلیغ، مخاطبین زیادی جذب خواهید کرد.

۳- هشتگ گذاری برای هر محصول!

اکثر کاربران، محصولات را از طریق هشتگ ها جستجو می‌کنند و اگر شما در مورد فروش ساعت پستی را منتشر می‌کنید، به هیچ عنوان از هشتگ های غیر مرتبط با ساعت استفاده نکنید، چون کاملاً توسط هوش مصنوعی اینستاگرام، این مورد تشخیص داده می‌شود و پست شما به عنوان اسپم شناخته می‌شود و در هشتگ مرتبط نیز نشان داده نمی‌شود.

دلیل اینکه یک عکس کم حجم به کندی در اینستاگرام آپلود می‌شود، کندی اینترنت نیست! بلکه دلیل آن این است که عکس شما قبل از پست شدن، توسط هوش مصنوعی اینستاگرام مورد بررسی قرار می‌گیرد.حال به عنوان مثال اگر عکس خشونت‌آمیز باشد، بلافاصله عکس شطرنجی می‌شود و توسط اینستاگرام، هشداری روی عکس قرار می‌گیرد که عکس حاوی تصاویر خشونت‌آمیز است و از مخاطبین می‌پرسد که آیا برای دیدن عکس اطمینان دارید؟

آیا میلیاردها تصاویر توسط اشخاص بررسی می‌شود؟ خیر کاملاً توسط هوش مصنوعی است زیرا با وجود کارمندان زیاد، اینستاگرام نمی‌تواند تمام تصاویر را به موقع بررسی کند. پس برای افزایش فالوور، از هشتگ بی رویه و غیر مرتبط استفاده نکنید.

۴- جایزه برای لایک و کامنت تعیین کنید!

برای کاربران خود نوعی تخفیف ویژه در نظر بگیرید که اگر کاری را انجام دهند، در قبال آن، به آنها تخفیف می‌دهید. به عنوان مثال: از کاربران خود بخواهید برای دریافت تخفیف ۱۰ درصدی، به ۱۰ یا ۲۰ پست آخر پیج مراجعه کنند و تمام پست‌ها را لایک و کامنت قلب و.. قرار دهند یا اینکه در پست آخری که منتشر کرده‌اید، ۱۰ نفر را تگ کنند تا به آنها تخفیف دهید. این کار تبلیغ بسیار مثبتی خواهد بود و پست شما بیشتر در اکسپلور نشان داده می‌شود. (هرچه تخفیف بیشتر باشد، انگیزه کاربر برای آن بیشتر است)

برای تخفیف‌های کم، زیاده خواهی نکنید که باعث دلسرد شدن کاربر نشود. یعنی واسه ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان تخفیف از کاربر نخواهید که هم لایک کنند، هم کامنت بگذارند و هم کسی را تگ کنند. این کار نه تنها کاربر را دلسرد می‌کند، بلکه رفتن به اکسپلور و جذب بازدید و کاربر بیشتر را از دست می‌دهید.

۵- تبلیغ کنید!

این کار هزینه دارد، اما بسیار با ارزش است. قبل از تبلیغ باید مرتبط‌ترین پیج مربوط به موضوع فروشگاه خود را بیابید و در اولویت قرار دهید. اگر پیج فروش گوشی دارید، از پیج هایی تبلیغات بگیرید که اخبار تکنولوژی یا ترفندهای گوشی را آموزش می‌دهند یا هر گوشی را آنالیز می‌کنند.

۶- پیج اصلی و فرعی داشته باشید!

پیج اصلی، همان فروشگاه اصلی شما می‌باشد که محصولات را برای فروش قرار داده اید.پیج فرعی، می‌تواند یک پیج آموزشی با موضوع فروشگاه شما باشد، یا یک پیج که مربوط به یک محصول باشد که هر مدل و ورژن محصول را در پیج معرفی می‌کند.اگر فروشگاه موبایل هستید، یک پیج برای سامسونگ، یک پیج برای شیائومی و.. ایجاد کنید و پیج اصلی خود را در زیر هر پست به کاربران، برای خرید معرفی کنید.

۷- تم خاص برای استوری، پست، هایلایت داشته باشید!

اگر در پیج خود با طرحی خاص، پست ارسال کنید، کار شما حرفه ای تر نشان داده می‌شود. یک رنگ خاص در تمام پست‌ها، یک طرح در برخی است پست‌ها و.. می‌تواند کمک زیادی کند

روش‌های بی خطر برای افزایش فالوور اینستاگرام

۸- لوگوی اختصاصی داشته باشید.

هزینه برای هر لوگو از ۵۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد.داشتن لوگوی اختصاصی بسیار در جلب اعتماد مشتریان کمک می‌کند و اگر لوگو را روی هر پست استفاده کنید، توجه بیشتری را به دست می‌آورید.

۹- اپلیکیشن و وبسایت، برای پیج خود سفارش دهید.

سفارش طراحی وبسایت و اپلیکیشن از شرکت‌های کوچک هزینه‌ای ۱ تا ۲ میلیون را دارد و بسیار توجه جلب می‌کند.

دلیل این توجه جلب کردن‌ها، این است که کاربر برای اینکه پیج را فالو کند، نیاز به دلیلی برای اعتماد به پیج دارد و اگر این موارد را داشته باشید، راحتر تصمیم به دنبال کردن شما می‌گیرد

۱۰- خود را نشان دهید!

پیج هایی که فروشندگان، خود را در ویدئوها نشان می‌دهند و محصولات را معرفی می‌کنند، نسبت به فروشگاه‌هایی که هرگز خود را نشان نمی‌دهند، شانس بیشتری در جذب مخاطب و فالوور دارند.

۱۱- آخرین روش که پیشنهاد می‌شود ، خرید فالوور اینستاگرام است.

با خرید فالوور، و افزایش فالوور، تأثیر بالایی در جذب فالوور، مخصوصاً برای خانم‌ها خواهد داشت. چرا که خانم‌ها، اکثراً به پیجی بیشتر اعتماد می‌کنند که فالوور بیشتری دارد.

خرید فالوور، ضرری نخواهد داشت، به شرطی که اگر ۱۰۰۰ فالوور طبیعی به دست آورده‌اید، فقط ۵۰۰ فالوور خریداری کنید تا هم کاربران و هم خود اینستاگرام به شما شک نکند. افزایش ناگهانی نیز ضرر ندارد، زیرا اینستاگرام نمی‌تواند تشخیص دهد که این میزان افزایش ناگهانی با خرید فالوور بود یا با تبلیغ در دیگر شبکه‌های اجتماعی.

اما برخی از فروشگاه‌ها، فالوور را با قیمت بسیار نجومی به فروش می‌رسانند که ما وبسایت شیراز سوشال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. www.shirazsocial.com این وبسایت نسبت به دیگر وبسایت های فروش فالوور، قیمت ارزان‌تری دارد، به طوری که برای ۱۰۰۰ فالوور فقط ۹,۴۰۰ تومان پرداخت می‌کنید.

۱۲- نمادهای اعتماد دریافت کنید!

شما برای پیج خود می‌توانید ۳ نوع نماد کسب کنید و برای کسب این نمادها نیاز است تا به وبسایت های مربوطه مراجعه کنید و مدارک شناسایی خود را ارسال کنید تا بعد از مدتی، هویت شما تأیید شود و نماد به شما تعلق بگیرد. این نمادها شامل، نماد اینماد، نماد پرداخت، نماد ساماندهی و کسب و کار می‌باشد که بسیار در جلب اعتماد مشتریان، تأثیر دارد.

در صورتی که تمام ۱۲ مورد را باهم انجام دهید، به فالوور و فروش بسیار بالایی در اینستاگرام دست پیدا خواهید کرد.

بدترین روش برای افزایش فالوور، استفاده از ربات است. ربات‌ها با توجه به اینکه از الگوی یکسانی استفاده می‌کنند، تشخیص ربات‌ها برای اینستاگرام را بسیار آسان کرده. استفاده از ربات، باعث مسدودی پیج شما می‌شود.

کد خبر 558607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.