دانلود جوکر فصل 4 قسمت 2 [ سریال جوکر فصل چهارم قسمت دوم ] کامل

دانلود جوکر فصل 4 قسمت 2 قانونی ، دانلود سریال جوکر فصل چهارم قسمت دوم با حجم نیم رایگان که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۲ فصل ۴ جوکر بپردازید با ترافیک نیم بها و کیفیت عالی.

به گزارش ایمنا مسابقه و سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری در سال 1400 ساخته شده است. که در ادامه دانلود فصل 4 چهارم قسمت 2 دوم جوکر تقدیم شما می‌شود. در این فصل از سریال جوکر پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران رجبی، یوسف تیموری، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، علی صالحی و بهزاد محمدی به هنرمندی پرداخته اند.

خلاصه ای از قسمت قبل فصل 4 جوکر

تا اینجای که باید بگوییم که شاهد یکی از بهترین فصل های جوکر هستیم و ستاره این فصل کسی نیست به جزء یوسف تیموری که واقعا بی نظیر بوده و یک تنه باعث گرفتن کارت زرد و جریمه شدن بقیه هنرمندان شد. باید ببینیم در این قسمت چه اتفاقی جذاب قرار بیفته و کلی بخندیم پس همین الان دانلود و تماشا کنید.

***************************

برای دانلود جوکر فصل ۴ قسمت ۲ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود جوکر فصل 4 چهارم قسمت 2 دوم

**************************

دانلود جوکر فصل 4 قسمت 2 [ سریال جوکر فصل چهارم قسمت دوم ] کامل

بازیگران فصل 4 جوکر

  1. یوسف تیموری
  2. مهران رجبی
  3. پوریا پورسرخ
  4. یوسف صیادی
  5. شهاب عباسی
  6. سیاوش مفیدی
  7. علی صالحی
  8. بهزاد محمدی

قوانین مسابقه جوکر فصل چهارم قسمت اول سریال جوکر فصل 4 قسمت 2

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

بیوگرافی مهران رجبی بازگر فصل چهارم جوکر

مهران رجبی (زاده ۱۲ دی ۱۳۴۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

78 بود که نامزدی جایزه جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد. رجبی در دومین ساخته رضا میرکریمی با نام زیر نور ماه نیز حضور پیدا کرد. حضور در فیلم بیدار شو آرزو و سریال روزگار قریب از مهمترین نقش آفرینی های او هستند. رجبی در فیلم های سینمایی بازیگوش ها، بوی عطر مردانه، ماموریت غیرممکن، تیغ و ترمه، زنده باد خودم، تهران لندن، مهریه، جانان، ما خیلی باحالیم، کاتیوشا، نازلی، ناردون، هفت معکوس، رسوایی ۲، ثبت با سند برابر است، آپارتمان آقای هنرپیشه، شیپورچی، پارادایس، شرم گفتن، بلوف ۲۰۱۴، گاو زخمی، تابو، پاشنه بلند، مبارزان کوچک، کلاه تو کلاه، عروس و ملوس، انارهای نارس، شهر در امن و امان است، کالسکه، شاه دزد، گهواره ای برای مادر، آقای الف، اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند،ساده دل، دوازده صندلی، مردها دروغ نمی گویند، هفت خط، ساعت شلوغی، خنده در باران، زندگی رویایی، در امتداد شهر، اخراجی ها ۳، دموکراسی تو روز روشن، شرط ازدواج، دامادی به نام صفر، ورود زنده ها ممنوع، دختر شاه پریون، دیگری، خانه پدری، ازدواج در وقت اضافه، آخرین مجرد، شیر عسل، حلقه های ازدواج، بعد از ظهر سگی سگی، تابستان عزیز، سراسیمه، فراری، پرواز مرغابی ها، طلاق به سبک ایرانی، چارچنگولی، کلانتری غیر انتفاعی، اخراجی ها ۲، همیشه پای یک زن در میان است، کلاهی برای باران، به آهستگی، پیشنهاد پنجاه میلیون تومانی، شاخه گلی برای عروس، مارمولک، روز کارنامه، سریال های دوران سرکشی، روزهای بیاد ماندنی، مزرعه آفتابگردان، ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها، زیرزمین، صاحبدلان، قرارگاه مسکونی، راه بی پایان، یک وجب خاک، دریا در غربت، یک مشت پر عقاب، سه در چهار، مثل هیچ کس، عملیات 125، غیرمحرمانه، دیدار، عبور از پاییز، محله تهرونی ها، لطفاً دور نزنیم، چاردیواری، آسمان همیشه ابری نیست، خوش نشین ها، خنده بازار، قهوه خانه بهشت، از یاد رفته، سایه روشن، سی امین روز، فراموشی، شوق پرواز، دزد و پلیس، خانه ای روی تپه، هفت سین، بالهای خیس، روزهای بد، به در، گذر از رنج ها، معراجی ها، بین خودمون بمونه، دردسرهای عظیم، پرده نشین، دردسرهای عظیم ۲، غیرعلنی، لیسانسه ها، سرزمین کهن، افسانه هزارپایان، کوبار، ۸۷ متر، زوج یا فرد، گیله وا، سرگذشت، جلال، زندگی شگفت انگیز است، پدر پسری، آخر خط، بیگانه ای با من است، روزهای آبی، بوتیمار، صبح آخرین روز، رعد و برق، وضعیت زرد، در کنار پروانه ها، دست انداز، تله فیلم های آخرین مجرد، بهشت موازی، کلاه تو کلاه، پاییز و مجموعه های نمایش خانگی شام ایرانی، گلشیفته، موچین حضور داشته است. ما برای شما دانلود سریال های جذاب ایرانی را آماده کرده ایم.

وی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری شهر کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای واریان جاده چالوس است و پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت. اولین حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۶ در مجموعه تلویزیونی «بچه‌های مدرسه همت» تجربه کرد. در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد. نقش ستوده شدۀ او در این فیلم، کاندیدای جایزه جشنواره فجر شد. با فیلم بعدی میر کریمی (زیر نور ماه) که رجبی در آن ایفاگر نقش یک روحانی رئیس حوزه بود مورد توجه همگان و به‌خصوص منتقدان قرار گرفت و پیشنهاد بازی در خانه‌ای روی آب و از کنار هم می‌گذریم به وی شد. مهم‌ترین ویژگی بازی مهران رجبی این است که وی نسبت به دیگر بازیگران سینما و تلویزیون ایران بسیار راحت و اصطلاحاً رئال و واقعی نقشش را بازی می‌کند. یکی از مهم‌ترین نقش‌های رئال او در فیلم بیدار شو آرزو (۱۳۸۳) به کارگردانی کیانوش عیاری است.

برای دریافت سریال های بیشتر و تماشای و دانلود جوکر فصل 4 قسمت 2 سریال جوکر فصل چهارم ۴ قسمت دوم ۲ می توانید به سایت مجاز دانلود مراجعه کنید.

کد خبر 558514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.