ورود سامانه بارشی جدید در روزهای پایان هفته به اصفهان/کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی پایدار تا سه روز آینده روی استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی جدید در روزهای پنجشنبه و جمعه، وارد استان می‌شود و دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان دو تا سه درجه کاهش خواهد یافت.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده روی استان است و وضعیت جوی در این مدت در اکثر مناطق استان به شکل صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزایش ابر را تنها پدیده قابل توجه در ساعات بعداز ظهر و شب روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دانست و ادامه داد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان دو تا سه درجه کاهش خواهد یافت؛ همچنین دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌های روز به ۱۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه فردا صبح شهر نیز چهار درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: گرم‌ترین نقطه استان در شبانه‌روز آینده را خوروبیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و گفت: خنک‌ترین شهرستان نیز بوئین و میاندشت با منفی پنج درجه سانتی‌گراد است.

وی از ثبت یک میلی‌متر بارش در شهرستان فریدون‌شهر در شبانه‌روز گذشته خبر داد و افزود: در شهرستان‌های دیگر بارش‌ها کمتر از یک میلی‌متر بود و احتمال می‌رود سامانه بارشی جدید در روزهای پنجشنبه و جمعه، وارد استان شود.

کد خبر 558347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.