تا حدودی قله امیکرون را رد کرده‌ایم

وزیر بهداشت گفت: به بیان سازمان بهداشت جهانی ما جزو ۱۰ کشور برتر مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش ایمنا، بهرام عین‌اللهی با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت متعجب است که علی‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه چگونه ایران توانسته در همه‌گیری کرونا روی پای خود بایستد، افزود: در برابر سویه امیکرون نیز با تلاش کادر بهداشت و درمان با تلفات کمتر و موفقیت‌های بیشتر قله بیماری را تا حدودی رد کرده‌ایم.

وی افزود: تاریخ هیچ‌گاه قهرمانان خود را فراموش نمی‌کند، کشورها و قدرت‌هایی که به ثروت و تجهیزات خود می‌بالیدند در مبارزه با این بیماری بسیار ضعیف بودند؛ دلیلش هم نداشتن مردم قدرتمند است. قدرت هر حکومت به مردم آن است، امروزه آمار کرونای کشورهای اروپا و آمریکا بسیار زیاد است، زیرا مردم با آن‌ها نیستند.

وزیر بهداشت گفت: با حمایت مردم، آمار واکسیناسیون در ایران از بسیاری از این کشورها بیشتر است و این حمایت و قدرت مردم را نشان می‌دهد. در این مدت کار هیچ بیماری در هیچ مرکز درمانی روی زمین نماند و با فداکاری عزیزان کادر درمان و شهدای مدافع سلامت، قدرت و ایثارگری خود را به همه نشان دادیم.

وی با تاکید بر اینکه کادر سلامت یعنی همه اقشار سلامت، افزود: کادر بهداشت و درمان ما نشان داد کادری پر تلاش است و اکنون به بیان سازمان بهداشت جهانی ما جزو ۱۰ کشور برتر مبارزه با کرونا هستیم، WHO در تعجب است چطور ایران علی‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه اینگونه روی پای خود ایستاده است، در برابر سویه امیکرون نیز با تلاش کادر بهداشت و درمان با تلفات کمتر و موفقیت‌های بیشتر قله بیماری را تا حدودی رد کرده‌ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 557980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.