۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
طلای سیاه چلسی؛ کانته!

داشتن یک هافبک شش دانگ که در دفاع و حمله اثرگذار باشد، آرزوی هر مربی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، شاگردان توماس توخل در پنج بازی اروپایی گذشته خود در استمفوردبریج گل نخورده‌اند و شب گذشته نیز موفق شدند با نتیجه دو بر صفر تیم لیل فرانسه را شکست دهند.

توماس توخل، سرمربی تیم چلسی در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از مسابقه به تمجید از عملکرد هافبک دفاعی خود، یعنی انگولو کانته پرداخت و او را اصلی‌ترین عامل موفقیت تیمش در بسته نگه داشتن دروازه طی بازی‌های اخیر دانست.

وی درخصوص عملکرد کانته گفت: انگولو بدون شک تغییر دهنده همه چیز در مسابقه است. امروز خیلی خوشحال بودم؛ چون کانته مدتی مصدوم بود و نمی‌توانست تیم را همراهی کند. او پس از پایان دوران مصدومیتش به ترکیب تیم بازگشت و کمک شایانی به ما کرد.

توخل ادامه داد: خوشحالم که او در این بازی لیگ قهرمانان برای ما به میدان رفت و شما می‌توانید تأثیر او را در جریان بازی حس کنید. بازگشت او روی تیم بسیار اثر می‌گذارد و به طور کلی سبک بازی ما تغییر می‌کند. مطمئنم که با اضافه شدن کانته به ترکیب تیم همه چیز بهتر خواهد بود.

کانته شب گذشته دومین بازیکن برتر زمین نام گرفت. او موفق شد یک پاس گل بدهد و با دقت پاس ۹۱ درصد، نقشی اساسی در طرح‌ریزی حملات چلسی ایفا کند. کانته دو قطع توپ ثبت کرد و ۱۰ بار نیز مالکیت توپ را از حریف گرفت تا در دفاع نیز بی‌نقص ظاهر شده باشد و مرد تأثیرگذار چلسی در مسابقه لقب گیرد.

البته شکی نیست که یکی دیگر از عوامل کلین‌شیت‌های متعدد آبی‌های لندن، دروازه‌بان قدرتمند این تیم است. ادوارد مندی در چهارده بازی از هجده بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را بسته نگه داشته است که بالاترین نسبت کلین‌شیت در بین دروازه‌بانان پنج لیگ معتبر اروپایی محسوب می‌شود.

کد خبر 557501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.