اکران آنلاین انیمیشن ایرانی «یکدیگر»

انیمیشن کوتاه «یکدیگر» به کارگردانی سارا طیب‌زاده به صورت رایگان و به صورت آنلاین اکران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انیمیشن کوتاه «یکدیگر» روایتگر داستان پسری است که در یک لایه‌شویی کار می‌کند و پس از گم شدن یکی از لایه‌های خود تمام شهر را به جست‌وجوی آن می‌پردازد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «یحیی در پی لایه گمشده خود است. او برای رسیدن به این مقصود باید از دست دادن را تجربه کند.»

انیمیشن «یکدیگر» با عنوان انگلیسی «Each Other» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سارا طبیب‌زاده که پیش از این در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جشنواره بین‌المللی شهر تهران نمایش داده شده است در یازدهمین دوره دوسالانه انیمیشن تهران نیز موفق به کسب جایزه ویژه نوآوری شد. این انیمیشن کوتاه پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی نیز حضور داشته است که از آن جمله می‌توان به حضور در بیستمین جشنواره بین‌الملل کِری، دوازدهمین جشنواره انیمیشن اسپارک انگلستان، هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه بلغارستان و بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم جونیور استکهلم اشاره کرد. همچنین پیش از این، انیمیشن «یکدیگر» در جشنواره دو سالانه انیمیشن؛ جشنواره جهانی فیلم فجر و جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمده است.

سارا طبیب‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان این انیمیشن، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته انیمیشن از دانشگاه تربیت مدرس است و پیش از این فعالیت‌های دیگری در حوزه انیمیشن داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به انیمیشنی با عنوان «خانوم گل میخکی» اشاره کرد.

در انیمیشن «یکدیگر» نادر رضاییان نویسنده، ندا حیدری و محمدرضا خدامی تهیه‌کنندگان اجرایی و بهرام عمرانی تدوینگر است، همچنین پیمان یزدانیان موسیقی و انسیه ملکی نیز طراحی و ترکیب صدا را به عهده داشته است.

انیمیشن کوتاه «یکدیگر» پس از پخش بین‌المللی خود از چهاردهم فوریه برابر با بیست‌وپنجم بهمن‌ماه در کانال استف‌پیکس سایت ویمئو به صورت رایگان قرار گرفته است و تاکنون توسط حدود ۵۰ هزار کاربر تماشا شده است. پخش بین‌المللی این انیمیشن به عهده مجموعه The GlobeCSF است.

کد خبر 556781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.