بازگشایی زیرگذر آزادی به جانباز با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دوربرگردان غیرهمسطح آزادی به پل جانباز با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال بازگشایی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، ایمان فرهمندی در خصوص اجرایی شدن پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به پل جانباز، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در بزرگراه آزادی وجود داشت، دسترسی همشهریان به بلوار جانباز از مسیر میدان قائم (عج) بود.

وی با اشاره به ترافیک همیشگی در بلوار استقلال و بلوار فردوسی، تصریح کرد: ترافیک در این مسیر موجب تشدید راه‌بندان شده و دسترسی به مسیرهای غربی و مرکزی شهر با مشکل مواجه می‌شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اضافه کرد: در گذشته دوربرگردانی همسطح و خطرناک در این منطقه وجود داشت که تصادفات سنگین و تلفات بسیاری را رقم می‌زد، بنابراین لزوم احداث دوربرگردان غیرهمسطح در این مسیر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه دوربرگردان آزادی به جانباز با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال در ۲۵۰ متری پل جانباز بازگشایی شده است، گفت: این دوربرگردان با هدف تسهیل دسترسی همشهریان ساکن در بلوار جانباز و شهید فرامرز عباسی بازگشایی شده است و امیدواریم با بهره‌مندی همشهریان شاهد کاهش بار ترافیکی در این مسیر باشیم.

فرهمندی با اشاره به انسداد دسترسی معابر فرعی محله آزادشهر در ضلع غربی بزرگراه آزادی، حدفاصل آزادی ۳۶ تا ۴۸ با اجرای این دوربرگردان، افزود: لزوم اجرای هر چه سریع‌تر پل محلی پیش‌بینی شده در داخل بافت مسکونی، با هدف تسهیل دسترسی شهروندان ساکن در این محدوده به منازل خود مورد تاکید است.

کد خبر 556542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.