آسمان اصفهان تا دوشنبه برفی و بارانی است/رعد و برق و کولاک در مناطق مستعد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از آخر وقت امروز در استان خبر داد و گفت: شدت بارندگی از اواخر وقت امروز تا اوایل روز دوشنبه در نیمه غربی استان به شکل برف و باران خواهد بود؛ همچنین در مناطق مستعد، ‌رعد و برق و کولاک برف دور از انتظار نیست.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از اواسط امروز به استان و فعالیت آن تا اواخر روز دوشنبه روی استان است. آسمان امروز در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و از بعدازظهر در نیمه غربی، همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ادامه بارش در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش در اکثر مناطق استان، ادامه داد: شدت بارندگی از اواخر وقت امروز تا اوایل روز دوشنبه و در نیمه غربی استان به شکل برف و باران خواهد بود؛ همچنین در مناطق مستعد، رعد و برق و کولاک برف دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید در روز دوشنبه به ویژه در نیمه شرقی خبر داد و گفت: کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده دو تا چهار درجه افزایش می‌یابد و دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های روز به ۱۷ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان به شش درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی شهرستان خور با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد را گرم‌ترین نقطه استان دانست و افزود: شهرستان بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان است؛ برای کلان‌شهر اصفهان نیز بارش‌ها به شکل باران خواهد بود.

کد خبر 556491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.