دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم { قسمت ۱۸ نیسان آبی } کامل

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم کامل با کیفیت عالی و ترافیک نیم رایگان و دانلود قسمت 18 نیسان آبی با لینک مستقیم و دریافت سریال نیسان آبی قسمت ۱۸ بصورت قانونی و با بهترین کیفیت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. که در خلاصه داستان قسمت 18 نیسان آبی آمده است که جمیله و جلال دور از چشم بقیه به رابطه شان ادامه دادند، ولی خورشید همیشه پشت ابر نمی ماند پس باید منتظر اتفاقات جدیدی باشیم که .... در قسمت قبل دیدیم که جمشید روی کاغذ تعهد زیاد داد ولی مهم ترین تعهدی که باید میداد تعهد معنوی به زندگی اش بود که خطاهای از او سرزده و باید منتظر عواقبش باشه برای تماشای و دانلود نیسان آبی قسمت ۱۸ دعوت می کنم.

+++++++++++++++++

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید

دانلود قسمت 18 نیسان آبی

+++++++++++++++++

بازیگران سریال نیسان آبی

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم { قسمت ۱۸ نیسان آبی } کامل

بیوگرافی غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۲۷، بوشهر) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ در 5 سالگی و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در 27 سالگی در سال ۱۳۶۷ با یک نقش کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد

او دانش‌آموختهٔ رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد. وی با بازی در سریال‌های طنز همچون «نوروز ۷۲»، «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷»، «مرد هزارچهره»، «قهوهٔ تلخ» به شهرت رسید.

حقوق ما در ابتدا زیاد نبود مثلا برای 2 ماه کار در نوروز 72، تنها 20 هزار تومان گرفتیم برای این که بتوانم از عهده مخارج زندگی بربیایم مجبور شدم به کار اولم یعنی بازرگانی برگردم، مدتی به این کار مشغول بودم تا بالاخره خرج و دخلم به هم نزدیک شد و دیگر مشکل زیادی به لحاظ مالی نداشتم و بعد دوباره مشغول به کار شدم شغل اصلی وی کارشناس خودرو در گمرک است.

غلامرضا نیکخواه متاهل است و یک دختر بنام نیلوفر دارد، دخترش راه پدر را پیش گرفته و نقش های گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده است البته او ورزش والیبال رو نیز بصورت حرفه ای دنبال می کند.

حضور در تلویزیون را از سال 1367 با یک نقش کوتاه آغاز کرد. با حضور در مجموعه های نوروز ۷۲، پرواز ۵۷ و جنگ ۷۷ به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. فعالیت سینمایی را سال 1388 با فیلم سینمایی طهران تهران تجربه کرد. نیکخواه سابقه حضور در آثار بسیاری از جمله سریال های چای نت، دنگ و فنگ روزگار، آقا و خانم سنگی، مرد دوهزارچهره، بزنگاه، مرد هزارچهره، به همین سادگی، فیلم های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و مجموعه های نمایش خانگی عطسه، شوخی کردم، ویلای من، قهوه تلخ و جیران و در مسابقه جوکر خیلی درخشید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم { قسمت ۱۸ نیسان آبی } کامل

سریال جوکر

رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی برای پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد برای دانلود جوکر فصل سوم 3 قسمت 4 چهارم از اینجا اقدام کنید.

درباره قسمت 18 سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده. طرفداری زیادی دارد. در ادامه برخی از کامنت های کاربران در مورد نیسان آبی قسمت 18 را تقدیم شما می کنیم. علی گفته عالی فقط حیف خرمالو میره خاستگاری اتوسا و نظر دیگر نیسان آبی خیلی خیلی قشنگ است ۰ فکر کنم جمشید داره به زری خیانت می کنه ، خیلی فیلم خوب و خنده داری بود ولی اخرش زیاد خوب نشد که جمشد رفت خاستگاری اتوسا ، به نظرم اتوسا گاوداری رو بالا بکشه. حالا توصیه می کنم خود شما دانلود کنید و تماشا کنید.

مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی فیلم و سریال های نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 18 نیسان آبی دعوت می کند.

کد خبر 555800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.