مدرن‌سازی سیستم جمع‌آوری کرایه در آمریکا

سیستم حمل و نقل عمومی میلواکی، شهرستانی واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا به زودی مدرن می‌شود که در نتیجه آن، مسافران را نه تنها به خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی بلکه به سایر شیوه‌های مختلف حمل و نقل در منطقه متصل خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران میلواکی مدعی شده‌اند که سیستم جمع‌آوری کرایه وسایل حمل و نقل عمومی تا زمستان سال ۲۰۲۲ مدرن می‌شود که در نتیجه آن، برابری دسترسی به آن‌ها تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این اقدام در راستای برآورده کردن نیازهای تمام مسافران، حتی کسانی که از داشتن تلفن همراه هوشمند یا حساب بانکی محروم هستند، اجرا خواهد شد.

پس از مدرن‌سازی سیستم جمع‌آوری کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در میلواکی، مسافران می‌توانند به شیوه‌های مختلف نظیر استفاده از کارت‌های اعتباری، تلفن‌های همراه هوشمند و با استفاده از نرم‌افزاری جدید، یک کارت هوشمند جدید که به صورت اینترنتی قابل شارژ است یا حتی وجه نقدی اقدام به پرداخت کرایه خود کنند.

مدرن‌سازی سیستم جمع‌آوری کرایه در آمریکا

شواهد نشان می‌دهد که امروزه مردم میلواکی و به خصوص جوامع محروم که از حساب‌های بانکی یا تلفن هوشمند برخوردار نیستند برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با موانع زیادی مواجه می‌شوند که همین امر در بسیاری از موارد، مانع از سوار شدن آن‌ها بر این وسایل می‌شود. در همین راستا، مدیران میلواکی امیدوار هستند که پس از اجرای طرح مدرن‌سازی سیستم جمع‌آوری کرایه به افزایش قابلیت دسترسی وسایل حمل و نقل عمومی در شهر کمک کنند که این امر به سهم خود می‌تواند در به حداقل رساندن حس نابرابری میان مردم به ویژه افراد غیر سفیدپوست یا محروم نقش مهمی ایفا کند زیرا به همه ساکنان، امکان پرداخت کرایه وسایل نقلیه عمومی را به شیوه‌های مختلف می‌دهد.

طرح مدرن‌سازی سیستم جمع‌آوری کرایه میلواکی، ابر-محور است و در نتیجه، سرعت آن بسیار بیشتر از سیستم کنونی خواهد بود ضمن اینکه، بهره‌مندی از نرم‌افزار جدید آن، امکان مسیریابی و طراحی سفر را به کاربران می‌دهد.

مدرن‌سازی سیستم جمع‌آوری کرایه در آمریکا

کد خبر 555723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.