دانلود قسمت 16 خاتون کامل [ سریال خاتون قسمت ۱۶ شانزدهم ] نسخه اصلی

دانلود سریال خاتون قسمت 16 شانزدهم کامل و قانونی حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 16 خاتون قسمت ۱۶ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سریال خاتون قسمت 16 شانزدهم این هفته در تاریخ دوشنبه 25 بهمن منتشر می شود، در قسمت قبل دیدیم که خاتون به فرار هلنا کمک می کند و پناه او می شود، هلنا و خاتون هردو آواره می شوند یکی در سرزمین خود و دیگری در کشوری غری توصیه می کنم همین الان قسمت جدید را دانلود و تماشا کنید.

******************************

برای دانلود سریال خاتون قسمت 16 شانزدهم لینک زیر را لمس یا کلیک کنید:

دانلود سریال خاتون قسمت ۱۶

******************************

نیم فصل دوم سریال خاتون

نیم فصل دوم سریال «خاتون» در شهر تهرانِ دهه‌ی ۱۳۲۰ روایت می‌شود. تهران به‌عنوان شهری ناامن و نابسامان به تصویر در می‌آید و مردم، درگیر معضلات اِشغال کشور ایران توسط نیروهای متفقین و ضعف حکومت مرکزی برای مقابله با اشغال‌گران در خفقان، فقر و گرسنگی، روزگار می‌گذرانند.

دانلود قسمت 16 خاتون کامل [ سریال خاتون قسمت ۱۶ شانزدهم ] نسخه اصلی

درباره قسمت ۱۶ سریال خاتون

اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. سریال پرستاره‌ای با بازی بازیگرانی هم‌چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، پژمان بازغی و ستاره پسیانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و…

بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر سریال خاتون قسمت 16

ستاره پسیانی (زادهٔ ۱۳۶۴) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم یدو شد. وی دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است. مادر بزرگ وی جمیله شیخی است. وی برنده تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران (ب) برای بازی در نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شد.

بازیگری را از صحنه تئاتر در سال 1369 آغاز کرد و در سال 1370 با فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ پا به سینما گذاشت. با سریال باغ بلور در سال 1382 تلویزیون را تجربه کرد. او که بیشتر به عنوان بازیگر تئاتر شناخته میشد در دهه نود در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله کوچه بی نام، وارونگی، لانتوری، سرخ پوست، غلامرضا تختی، خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری و مجوز خروج نقش آفرینی کرد. حضور در سریال های همه بچه های من، زیر خاکی 2 و مجموعه های نمایش خانگی شوخی کردم، نهنگ آبی، کرگدن و جیران (اختصاص فیلیمو) بخش دیگری از کارنامه هنری پسیانی است. او برای نمایش صد در صد ساخته مرتضی اسماعیل کاشی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران (ب) تندیس بهترین بازیگر زن و برای فیلم سینمایی یدو دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

سال 1378 وقتی 14 ساله بود با حضور در سریال «همه بچه های من» به کارگردانی مرضیه برومند اولین نقش جدی و حرفه ای خود را تجربه کرد.

تا 18 سالگی بیشتر در کاره های تئاتر پدرم بازی می کردم تا اینکه امیررضا کوهستان من را برای نمایش تجربه های اخیر انتخاب کرد که بسیار فوق العاده است.

خانم پسیانی در سال 1396 تندیس بهترین بازیگر زن سی و شمشمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را بخاطر بازی در نمایش صد در صد بدست آورد.

خانوم پسیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ولی در مورد شرایط همسر آینده اش می گوید که قیافه برایش مهم نیست اما باید خوش قد و بالا باشد.

من همه سبک ها رو دوست دارم تجربه کنم و تو تئاتر هم همه نوع نمایش تجاری ، کمدی ، درام ، مستقل کار کردم و فرقی برایم نمی کند ، اصولا از تجربه کردن لذت می برم و دوست دارم ریسک کنم.

ستاره پسیانی که اولین بار سال 1387 با مجموعه «همه بچه های من» در تلویزیون حضور داشت بعد از 13 سال با فصل دوم سریال زیرخاکی به این قاب بازگشت.

دانلود قسمت 16 خاتون کامل [ سریال خاتون قسمت ۱۶ شانزدهم ] نسخه اصلی

سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است. که برای دانلود سریال جیران قسمت اول 1 از اینجا اقدام کنید.

مجاز دانلود سامانه دانلود قانونی فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 16 خاتون دعوت می کند.

کد خبر 555639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.