دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم ( سریال جوکر فصل 3 قسمت 4 ) کامل

دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم کامل قانونی ، دانلود سریال جوکر فصل 3 قسمت 4 با حجم نیم رایگان که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۴ فصل ۳ جوکر قسمت آخر فصل سوم بپردازید با ترافیک نیم بها و کیفیت عالی.

به گزارش ایمنا مسابقه و سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. در قسمت چهارم فصل سوم جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی‌پور، سروش جمشیدی، علی استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به ایفای نقش پرداخته اند و تا اینجا فقط میرطاهر مظلومی کارتی دریافت نکرده است و نیمی از هنرمندان حذف شده اند، پس بدون معطی در ادامه به دانلود جوکر فصل سوم ۳ قسمت چهارم ۴ با کیفیت عالی و حجم نیم رایگان با لینک مستقیم بپردازید.

***************************

برای دانلود جوکر فصل ۳ قسمت ۴ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود جوکر فصل سوم ۳ قسمت چهارم ۴

**************************

خلاصه فصل سوم جوکر

فصل سوم جوکر به ۸ هنرمند شروع به کار کرد و اولین نفری که حذف شد حمید لولایی بود، و به ترتیب سیاوش چراغی پور و امیر غفارمنش و بابک نهرین نیز حذف شدند، در این میان دو کارتی بود که بابک نهرین دریافت کرد زیرا هر دو خنده او مربوط به خنده کردن هنگام سلام با مهمانان بوده. و ۴ نفر در مسابقه مانده اند و تنها کسی که هیچ کارتی دریافت نکرده، میرطاهر مظلومی است. که باید بینیم در قسمت آخر فصل سوم جوکر چه اتفاقی می افتد

دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم ( سریال جوکر فصل 3 قسمت 4 ) کامل

داستان و روش مسابقه جوکر

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

بیوگرافی برخی بازیگران جوکر

بیوگرافی سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی‌پور (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۲ در قصرشیرین) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

در سال ۱۳۶۴ وقتی ۲۲ ساله بود دوره های بازیگری را در تهران و زیر نظر «مصطفی اسکویی» در هنرکنده آناهیتا به مدت دو سال گذراند.

اولین بار در سال ۱۳۶۷ با نمایش «مریم و مرداویچ» به کارگردانی بهزاد فراهانی در تئاتر شهر بروی صحنه رفت و یکسال با در نمایش «عروس» حضور داشت

تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که از سال ۱۳۶۷ وقتی ۲۵ ساله بود از تئاتر شروع کرد و از سال ۱۳۷۴ جلوی دوربین رفت و تنها ۱ دختر دارد.

سال ۱۳۷۴ وقتی ۳۲ ساله بود در سریال «آشپزباشی و قبله عالم» به کارگردانی رسول نجفیان وارد کنار حسین پناهی و گوهر خیراندیش وارد تلویزیون شد.

چراغی پور بازی در سینما را سال ۱۳۷۹ با فیلم «من ترانه ۱۵ ساله دارم» با نوشته و کارگردانی رسول صدرعاملی شروع کرد.

سیاوش چراغی پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. بازیگری را زیر نظر مصطفی اسکویی در هنرکده آناهیتا فراگرفت. فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در عرصه تئاتر سابقه همکاری با کارگردان های بزرگی را دارد. در سال ۱۳۷۵ با سریال دوقلو ها وارد تلویزیون شد. از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را با اجرای تئاتر ادامه داد. فیلم سینمایی من، ترانه ۱۵ سال دارم در سال ۱۳۸۰ اولین تجربه سینمایی او بود. نقش دکتر خاموش در سریال باغچه مینو از به یادماندنی ترین نقش های اوست. نقش آفرینی در فیلم های لب خط، جنایت بی دقت، جهان با من برقص، ما همه با هم هستیم، مارموز، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، دلم می خواد، ورود آقایان ممنوع، سریال های لیسانسه ها، بچه مهندس ١، حلقه سبز، فوق لیسانسه ها و مجموعه های نمایش خانگی رقص روی شیشه، سال های دور از خانه، جیران از جمله کارهای اوست. ما برای شما دانلود سریال های مختلف و روز شبکه نمایش خانگی را تقدیم می کنیم.

بیشتر شهرت این بازیگر از سریال «لیسانسه ها» در سال ۱۳۹۵ شروع شد، سپس در سریال «بچه مهندس» و «فوق لیسانس» دوباره سر زبان ها افتاد.

سیاوش چراغی پور سالهاست ازدواج کرده و ثمره این زندگی دو فرزند دختر «خورشید و باران» است، که دختر بزرگش خورشید تجربه بازی در چند فیلم کوتاه هم دارد.

بیوگرافی میرطاهر مظلومی

میر طاهر مظلومی بازیگر و دوبلور متولد ۷ اسفند ۱۳۵۳ در اردبیل است. او فارغ التحصیل تئاتر است و فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس های استاد سمندریان آغاز کرد. میرطاهر مظلومی در سال ۱۳۶۷ برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت و پس از آن در سال ۱۳۷۸ با مجموعه قصه های فلانی وارد تلویزیون شد. وی بعد از آن در سال ۱۳۸۰ با فیلم ساقی وارد سینما شد. مظلومی علاوه بر بازیگری، در دوبلاژ نیز فعالیت دارد و در فیلم های زیادی به جای شخصیت های متفاوتی صحبت کرده است. از مهم ترین فیلم های او ماهی و برکه، ایکس لارج، سامورایی در برلین، دینامیت، مصادره، جنجال در عروسی، دو عروس، نیم، ایران برگر، فصل بلوغ، صداست که می ماند، اخراجی ها، کارناوال مرگ، وقتی همه خوابیم و سریال های پرستاران، آرام میگیریم، کیمیا، رخنه، بوی باران، چمدان، تا ثریا، سی امین روز، کلانتر و روزگار قریب را می توان نام برد.

بازیگران فصل سوم جوکر

  1. رضا شفیعی جم
  2. سیاوش چراغی‌پور
  3. سروش جمشیدی
  4. علی استادی
  5. حمید لولایی
  6. امیر غفارمنش
  7. میرطاهر مظلومی
  8. بابک نهرین

قوانین مسابقه جوکر فصل سوم قسمت چهارم سریال جوکر فصل ۳ قسمت ۴

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملاً به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

بالاخره به قسمت آخر فصل سوم جوکر رسیدیم که شما کاربران محترم می توانید برای دانلود فصل ۳ قسمت ۴ سریال جوکر فصل سوم قسمت چهارم همین الان اقدام کنید.

کد خبر 555458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.