اعلام آمادگی جمعی از هنرمندان شهر برای زیباسازی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: جمعی از هنرمندان شهر برای کمک به شهرداری جهت زیباسازی اصفهان اعلام آمادگی کرده‌اند، لذا با توجه به اقدامات و برنامه‌های در نظر گرفته شده در آستانه سال جدید شهر را متفاوت خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌وسوم بهمن‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن قدردانی از حضور پررنگ مردم در برنامه‌های گرامیداشت بیست‌ودوم بهمن‌ماه، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در این عرصه‌ها نشان می‌دهد علی‌رغم تمام کاستی‌ها مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و با کسی شوخی ندارند که این موضوع وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: چنانچه دشمنان خارجی قصد توطئه داشته باشند و یا کارگزاران داخلی بخواهند کوتاهی کنند، برای مردم ما اصل و محور انقلاب است و سایر موارد را با استانداردها و ترازهای خود می‌سنجند.

شهردار اصفهان با قدردانی از تلاش کارکنان شهرداری که در ایام دهه‌فجر انقلاب سعی کردند در برگزاری هر چه بهتر جشن‌های مردمی یاری‌گر آنها باشند، تصریح کرد: از این ایام به خوبی و شادی عبور کردیم و به استقبال آماده کردن شهر برای نوروز می‌رویم، لذا از شهروندان دعوت می‌کنیم در این راستا همراهی لازم را با خادمان خود در شهرداری داشته باشند تا به سنت خوب خانه تکانی شهر در آستانه سال جدید بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بهتر کردن شرایط شهر در ایام نوروز، برنامه‌های مفصلی از نظر پیرایش، نظافت و زیباسازی شهر در نظر گرفته شده است، البته شهرداری تنها می‌تواند به فضاهای عمومی شهر بپردازد، از این رو انتظار می‌رود شهروندان به ویژه کسبه به نظافت و پیرایش اطراف محل سکونت یا کسب خود توجه لازم را داشته باشند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه کسبه می‌توانند با حذف عناصر اضافه برای برقراری آرامش شهر، همچنین با رفع موانع در مسیر تردد شهروندان کمک کنند تا شهر از زیبایی بهتری برخوردار شود، گفت: نظافت تاکید همیشگی فرهنگ ما بوده است که امیدواریم شهروندان همراهی لازم را داشته باشند و همه پا به پای هم به سمتی پیش رویم که شهر را برای سال جدید و تحول و روزهای خوب آماده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌های مفصلی برای خانه تکانی و پیرایش شهر در آستانه سال جدید پیش‌بینی شده که به تدریج به شهروندان اعلام خواهد شد، گفت: شهروندان می‌توانند برای پیرایش شهر کمک فکری و عملی کنند و نظرات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ با شهرداری در میان بگذارند.

شهردار اصفهان اظهار کرد: جمعی از هنرمندان شهر برای کمک به شهرداری جهت زیباسازی اصفهان اعلام آمادگی کرده‌اند، لذا با توجه به اقدامات و برنامه‌های در نظر گرفته شده، در آستانه سال جدید شهر را متفاوت خواهیم دید.

کد خبر 554986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.