خرید آنلاین و اقساطی بیمه موتور از معتبر ترین کارگزاری و شرکت بیمه
بیمه موتور، حامی مالی موتور سواران در تصادفات جاده‌ای

شرکت بیمه آسیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه کننده انواع بیمه نامه است که در سال ۱۳۳۸ فعالیت خود را آغاز کرده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌است.

شرکت بیمه آسیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه کننده انواع بیمه نامه است که در سال ۱۳۳۸ فعالیت خود را آغاز کرده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌است. با توجه به این موضوع مشخص است که بیشترین سهم بازار بیمه در بین شرکت‌های خصوصی به بیمه آسیا تعلق می‌گیرد. دقت داشته باشد که این شرکت بیمه‌ای همواره سطح توانگری یک را به خود اختصاص داده و این نشان از اعتبار و توانایی پرداخت خسارت‌های سنگین است. بیمه موتور یکی از بیمه نامه‌های اجباری است که موتورسوارها باید برای وسیله نقلیه خود خریداری کنند. این بیمه نامه خسارت‌های مالی و جانی که در حادثه تصادف رخ می‌دهد را جبران خسارت خواهد کرد. همه ما می‌دانیم که استفاده از موتور سیکلت می‌تواند، سرعت کارها و رفت و آمد را افزایش دهد، اما همیشه خطر در کمین این وسیله نقلیه هم هست پس بهتر است قبل اتمام انقضای بیمه موتور سیکلت برای تمدید آن در پایان سال ۱۴۰۰ اقدام کنید.

در این مطلب قصد داریم درباره محاسبه قیمت بیمه موتور و پوشش‌های بیمه آسیا توضیحاتی دهیم تا انتهای متن با ما همراه باشید.

اهمیت خرید بیمه موتور سیکلت

طبق قانون، اگر موتورسواری به صورت عمدی یا سهوی بیمه موتور را خریداری نکرده‌باشد، دچار تخلف شده و پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند وسیله نقلیه را توقیف کرده و به پارکینگ منتقل کند. همچنین اگر در حادثه رانندگی، موتورسوار خسارت مالی یا جانی را برای شخص ثالث ایجاد کند باید به جبران خسارت بپردازد که به طور معمول هزینه‌ها سنگین بوده و بهتر است که قبل از وقوع حادثه، بیمه شخص ثالث موتور را خریداری کرده باشید. مزیت‌های خرید بیمه شخص ثالث موتور را برایتان شرح می‌دهیم.

توقیف موتور

همانطور که اشاره شد، اگر وسیله نقلیه‌ای بیمه شخص ثالث نداشته باشد، موتور سیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود که این موضوع باعث هدر رفت انرژی و هزینه‌های شما خواهد شد.

جریمه دیرکرد

دقت کنید که اگر از تمدید بیمه موتور شما گذشته باشد، برای خرید بیمه باید جریمه دیرکرد پرداخت کنید که به صورت روزشمار بوده و حداکثر تا یک سال است.

جبران خسارت‌های حوادث رانندگی

اگر راننده‌ای بیمه نامه شخص ثالث را برای موتور سیکلت خود خریداری نکرده باشد، باید تمام هزینه‌های حادثه رانندگی را خودش جبران کند، اما با خرید این بیمه نامه از بیمه آسیا دیگر نگرانی برای جبران خسارت‌ها ندارد.

خرید آنلاین و اقساطی بیمه موتور از معتبر ترین کارگزاری و شرکت بیمه

شرکت بیمه آسیا، امکان خرید قسطی بیمه موتور را فراهم کرده‌است

شرکت سهامی بیمه آسیا با هدف معاملات بیمه‌ای در تاریخ ۳۰/‏۰۴/‏۱۳۳۸‬ به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌گر خصوصی تأسیس شد. شرکت بیمه آسیا بیشترین سهم بازار و ۲۴۰۰ نفر منابع انسانی مجرب و متعهد را داراست. بنا به آخرین گزارش بیمه مرکزی، شرکت بیمه آسیا در بالاترین سطح توانگری مالی است هم چنین این شرکت بیمه‎ای ۱۰۰ شعبه و۳۰۰۰ نمایندگی در سراسر ایران دارد.

پوشش‌های بیمه موتور در بیمه آسیا

خسارت‌های مالی به شخص ثالث: در صورتی که تصادف بروز حادثه رانندگی، سبب خسارت مالی به شخص ثالث و فردی غیر از راننده مقصر شود، می‌تواند در این پوشش قرار داد و از بیمه آسیا جبران خسارت کرد.

خسارت جانی به راننده: در بیمه موتور برخلاف بیمه شخص ثالث خودرو، اگر موتور سوار مقصر دچار خسارت جانی شود، بیمه مطابق با قوانین بیمه نامه خسارت وارد شده را جبران می‌کند.

خسارت بدنی و جانی به شخص ثالث: اگر خسارت جانی یا بدنی برای فرد زیان دیده و شخص ثالث در حادثه رخ دهد، می‌توان از این پوشش برای جبران دیه و هزینه‌های درمان استفاده کرد.

در حقیقت بیمه موتور سیکلت بیمه آسیا خسارت‌های مالی و جانی وارد شده به شخص ثالث را پرداخت خواهد کرد و تنها خسارت جانی رخ داده برای راننده مقصر تحت پوشش این بیمه نامه است.

حوادث تحت پوشش بیمه موتور در بیمه آسیا

همانطور که می‌دانید بیمه نامه یک قرارداد دوطرفه بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار است که در آن شرکت بیمه موظف است در ازای دریافت حق بیمه از بیمه‌گزار، جبران خسارت را تا سقف تعهدات خود پرداخت کند. بیمه آسیا هم در این بیمه نامه حوادث مختلفی را تحت پوشش قرار می‌دهد که عبارتند از:

· پرداخت دیه فوت یا نقص عضو

· هرگونه خسارت مالی وارد شده به شخص ثالث

· هزینه‌های درمان شخص ثالث در صورت بروز حادثه

· برخورد یا تصادف موتور با هر گونه جسم ثابت یا متحرک

· خسارت‌های ایجاد شده از طریق محموله و بار موتور به شخص ثالث

مزیت‌های خرید بیمه موتور از بیمه آسیا

سوالی که برای برخی از افراد پیش می‌آید این است که چرا باید بیمه موتور را از شرکت بیمه آسیا خریداری کرد؟ خب به طور حتم هر فردی با توجه به الویت‌ها و ملاک‌هایی که دارد تصمیم به خرید بیمه نامه خواهد گرفت. برخی از مزیت‌های شرکت بیمه آسیا برای خرید بیمه شرح می‌دهیم.

تعداد مراکز پرداخت خسارت

بیمه آسیا نزدیک به ۷۰ مرکز پرداخت خسارت دارد که بیمه‌گزارها می‌توانند با مراجعه به این مراکز خسارت خود را دریافت کنند. همانطور که می‌دانید هر چه تعداد این مراکز پرداخت خسارت بیشتر باشد، هنگام دریافت خسارت دسترسی برای بیمه‌گزارها راحت‌تر خواهد بود.

شرایط خرید اقساطی بیمه

شرکت بیمه آسیا با توجه به شرایط اقتصادی و اهمیت تهیه بیمه موتور، خرید بیمه شخص ثالث را به صورت اقساطی فراهم کرده‌است تا بیمه‌گزارهای که توانایی خرید نقدی این بیمه نامه را ندارند، بتوانند تحت پوشش بیمه موتور قرار گیرند.

امکان خرید آنلاین بیمه

خرید آنلاین بیمه یکی از مزیت‌های مهم در شرکت بیمه آسیا محسوب می‌شود که می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد و در زمان و انرژی بیمه‌گزار صرفه‌جویی کند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت بیمه موتور

شرکت بیمه آسیا برای اینکه بتواند خسارت وارد شده در حادثه را تخمین بزند و جبران خسارت کند نیاز به یکسری مدارک دارد که ابتدا باید تشکیل پرونده را حداکثر تا ۵ روز انجام داده و در ادامه مدارک درخواست شده را به کارشناس بیمه آسیا تحویل دهید تا ارزیابی خسارت انجام شود. این مدارک مورد نیاز برای پرداخت خسارت عبارتند از:

· اصل و کپی بیمه نامه معتبر راننده مقصر و فرد زیان دیده

· اصل و کپی گواهینامه راننده مقصر و فرد زیان دیده

· اصل و تصویر کارت شناسایی و شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه مقصر و زیان دیده

· اصل و تصویر کارت ملی مقصر و زیان دیده

· اصل فاکتور رسمی‌لوازم با تأیید کارشناس بیمه

ارزان‌ترین بیمه موتورسیکلت

با توجه به عوامل تأثیرگذار در قیمت بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، همان طور که متوجه شده‌اید، عوامل تعداد سیلندر و نوع و ساختار موتور عوامل ثابتی هستند که در نرخ بیمه موتور سیکلت تأثیر می‌گذارند پس جهت برخورداری از ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، بیمه گزار باید بیمه موتورسیکلت خود را قبل از اتمام سررسید آن تمدید نماید تا مشمول جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث نشود. ضمناً با برخورداری از سقف تخفیف عدم خسارت و انتخاب کمترین پوشش انتخابی نیز می‌توان، قیمت بیمه موتورسیکلت را کاهش داد.

برای خرید بهترین و ارزان‌ترین بیمه موتور و بهره بردن از پوشش‌های آن به لینک زیر مراجعه نمائید:

https://bimeh.com/thirdpartyMotor

محاسبه قیمت بیمه موتور چگونه است؟

محاسبه قیمت بیمه موتور به عوامل مختلفی بستگی دارد. سقف انتخابی برای پوشش‌ها، سال تولید موتور سیکلت، نوع موتور و تعداد سیلندرها همگی جزو عوامل تأثیر گزار بر قیمت بیمه نامه است. به طور مثال هرچه تعداد سیلندرها افزایش یا کاهش داشته باشد، به طور حتم بر نرخ حق بیمه تأثیر گزار خواهد بود. توجه کنید که عوامل مختلف دیگری هم می‌تواند قیمت نرخ بیمه را تغییر دهد. به طور مثال می‌توان به تخفیف‌های مناسبتی شرکت بیمه آسیا اشاره کرد.

خرید آنلاین و اقساطی بیمه موتور از معتبر ترین کارگزاری و شرکت بیمه

قیمت بیمه موتور آسیا با توجه به پوشش‌های انتخابی، محاسبه می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، قیمت بیمه شخص ثالث با توجه به نرخ بیمه نامه و با توجه به پوشش‌های انتخابی موتور سیکلت مشخص می‌شود. دقت کنید که در دسته بندی سیلندرها و تأثیر نرخ بیمه، موتور سیکلت‌ها به طور کلی به چهار دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

· موتور سیکلت گازی

· موتور سیکلت دنده‌ای یک سیلندر

· موتور سیکلت با دو سیلندر و بالاتر

· موتور سیکلت سه چرخ و سایدکار

بیمه آسیا در بیمه دات کام

بیمه دات کام یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه است. همچنین دارای مجوز فعالیت رسمی از سوی بیمه مرکزی بوده و به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در خدمت بیمه‌گزارها است. خدمات بیمه آسیا در این سایت ارائه می‌شود و امکان خرید اینترنتی انواع بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه برای مشتری‌ها و بیمه‌گزارها فراهم شده است. توجه کنید که در این مجموعه می‌توانید قبل از خرید بیمه نامه مورد نظر خود، از مشاوره‌های تخصصی و کارشناس‌های بیمه‌ای مشاوره رایگان دریافت کنید. کافی است به وب سایت bimeh.com مراجعه کرده و در صفحه اصلی به بخش منوی محصولات مراجعه کنید تا در ادامه شرکت بیمه مورد نظر خود را انتخاب کرده و استعلام بیمه موتور را دریافت کنید. سپس با انتخاب بیمه نامه مورد نظر خود و وارد کردن اطلاعات بیمه‌ای درخواست شده، کارشناس‌های بیمه‌ای این اطلاعات را دریافت و بررسی می‌کنند و در نهایت در کوتاه‌ترین زمان بیمه موتور شما را درب منزل تحویل خواهند داد.

راه‌های ارتباط با بیمه دات کام:

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره‌های تماس: ۴۳۷۲-۰۲۱

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه موتور و شرکت بیمه آسیا، می‌توانید به سایت بیمه دات کام ( https://bimeh.com/) مراجعه نمائید.

کد خبر 554519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.