طراحی دوربین گوشی Honor 60 SE شبیه آیفون پرو است

به نظر می‌رسد که طراحی دوربین گوشی Honor 60 SE از سری آیفون پرو الهام گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Honor 60 SE که اخیراً معرفی شده است سومین و مقرون به‌صرفه‌ترین عضو از سری آنر ۶۰ است. طراحی پنل پشتی این گوشی، به ویژه ماژول دوربین آن از سری آیفون پرو الهام گرفته است. محصول ذکر شده به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ و هشت گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

گوشی آنر 60 SE دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر صددرصد گستره رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات نیز بهره می‌برد. این گوشی به صورت پیش فرش با استفاده از رابط کاربری Magic UI 5.0 اجرا می‌شود.

در پنل پشتی گوشی آنر 60 SE یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است، اما جزئیات بیشتری در مورد دیگر دوربین‌های این محصول در دسترس نیست. با توجه به ویژگی‌های دوربین مدل استاندارد آنر ۶۰، احتمالاً گوشی آنر 60 SE از دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی هوشمند آنر 60 SE در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و سبز یشمی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مدل پایه این گوشی با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۳۴۵ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۹۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 554418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.